پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان / بازنشستگان هیچ طلبی ندارند

 

روحبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد:

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی مطالبات و معوقات بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تسویه شد و بازنشستگان این سازمان طلبی ندارند.

 علی روحبخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تأکید بر افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: براساس مصوبه دولت و تصویب هیئت امنا و هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه سال جاری ابلاغ و در تیرماه سال جاری اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان افزایش حقوق برای مستمری بگیران، بازنشستگان و از کار افتادگان این سازمان لحاظ شده است، اظهار داشت: حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از پنجم هر ماه و براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود و با توجه به اینکه پرداخت معوقات بازنشستگان از دهم تیرماه آغاز شد، بازنشستگان و مستمری بگیران که قبل از دهم حقوق خود را دریافت کردند در تاریخ دهم تیرماه می‌توانستند نسبت به دریافت ما به التفاوت افزایش حقوق خود مراجعه کنند و مابقی نیز حقوق و مابه التفاوت افزایش حقوق خود را یکجا دریافت کردند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اذعان داشت: آخرین مرحله پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان در تیرماه انجام شده و بازنشستگان هیچ گونه معوقه و طلبی از سازمان تأمین اجتماعی ندارند.

وی در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان در ماه‌های آینده یادآور شد: حقوق مرداد ماه با اعمال افزایش ۲۵ درصدی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

روحبخش با اشاره به پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردی به بازنشستگان خاطرنشان کرد: کل پرداختی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت اعمال افزایش حقوق و یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق تیرماه بازنشستگان بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سیدجعفرکاظمی:

    تابناک یک بازبینی در اخبارت بکن آخه لزومی دارد خبرسال ۹۱ هنوز نشان داده شود؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.