پرداخت ۷۰درصد منابع بانک تعاون به تعاونیها

۲۰م آذر ،

بینا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بانک توسعه تعاون توانسته در سال‌جاری مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت کند.
سهراب براندیشه در هشتمین نشست هماهنگی مدیران دستگاه‌ها اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصوبات بسیار مناسبی را در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته که دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل آنان تسریع کنند.
براندیشه ادامه داد: مشکلات و موانع اجرایی در جلسات شورای هماهنگی قابل بررسی است و ما نتایج این شورا را به وزارت متبوع منعکس می‌کنیم.
وی از تعامل و همکاری مناسب دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت متبوع در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: استان کرمانشاه براساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته توسط تیم اعزامی از سوی وزارت با ریاست حسینی‌نیا و معاونت تعاون جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی افزود: واحدهای روابط عمومی و انفورماتیک اداره تابعه می‌توانند با تشکیل جلسه و هم‌اندیشی و همکاری، راهکارهای لازم را برای تحقق اهداف دولت الکترونیک در این دستگاه‌ها فراهم کنند.
وی ضمن اشاره به فعالیت‌های بانک توسعه تعاون ادامه داد: این بانک توانسته در سال‌جاری مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت کند.
براندیشه فلسفه تاسیس بانک توسعه تعاون را حمایت، توسعه و ایجاد تعاونی‌ها خواند و تصریح کرد: ۷۰ درصد منابع این بانک در قالب تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم گفت: دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه با هم‌افزایی و تعامل سعی در خدمت‌رسانی مطلوب و سریع به مردم دارند و تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.