پردرآمدترین بازیگر زن ۲۰۱۱ هالیوود/یک تازه وارد به فهرست ده نفره و یک امید تازه دیگر برای آینده!/گزارش “فوربس” را در “کافه سینما” بخوانید

جمعه, ۰۲ تیر ساعت ۱۹:۴۹ صوفیا نصرالهی

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۸

+ ۶

کافه سینما-صوفیا نصرالهی: طبق مطالعات مجله فوربز در صنعت سینما در سال گذشته، کریستین استوارت گرانقیمت‌ترین بازیگر زن جهان است.

این ستاره ۲۲ ساله فیلم «افسانه گرگ‌ومیش» حساب بانکی‌اش را با پذیرفتن نقشی در فیلم اکشن«سفیدبرفی و شکارچیان» همچنان پر و پیمان نگهداشته است. روی هم رفته استوارت برای فیلم‌هایش چیزی معادل ۵/ ۳۴ میلیون دلار دستمزد گرفته که حدود نیم میلیون دلار بیش از کامرون دیاز است که در رتبه بعدی وی قرار گرفته است. دیاز با فیلم «معلم بد» در گیشه‌ها خیلی خوب عمل کرده است. ساندرا بولاک و آنجلینا جولی در باشگاه ۲۰ میلیون دلاری‌ها قرار دارند. چارلیز ترون همبازی استوارت در فیلم «سفید برفی و شکارچیان» هم با دستمزدی معادل ۱۸ میلیون دلار در رتبه پنجم قرار دارد.

در حقیقت نام‌هایی که در فهرست ده بازیگر زن گرانقیمت هالیوود در سال گذشته قرار دارند، همگی آشنا هستند و سال‌های پیش هم در این لیست حضور داشته‌اند. تنها تازه‌وارد کریستین ویگ است که جای ریس ویترسپون را در این فهرست گرفته است.

نام و دستمزد ده بازیگر زن گرانقیمت هالیوود را با هم می‌خوانیم:

کریستین استوارت ۵/ ۳۴ میلیون دلار

کامرون دیاز ۳۴ میلیون دلار

ساندرا بولاک ۲۵ میلیون دلار

آنجلینا جولی ۲۰ میلیون دلار

چارلیز ترون ۱۸ میلیون دلار

جولیا رابرتز ۱۶ میلیون دلار

سارا جسیکا پارکر ۱۵ میلیون دلار

مریل استریپ ۱۲ میلیون دلار

کریستین ویگ ۱۲ میلیون دلار

جنیفر آنیستون ۱۱میلیون دلار

دسامبر گذشته مجله فوربز فهرست دیگری از بازیگرانی منتشر کرده بود که در گیشه موفق‌تر هستند و باز هم کریستین استوارت در صدر بود. رتبه دوم در اختیار آن هاتاوی بود که دیگر در هیچ فهرست دیگری دیده نشد. البته احتمالا با حضور فیلم‌هایی چون «بینوایان» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» سال آینده وضعیت هاتاوی تغییر خواهد کرد. همچنین اما استون هم بعد از بازی در فیلم «خدمتکار» دستمزدش را بالا برده و او هم با حضور در بتمن جدید سال بهتری را پیش رو خواهد داشت. موفقیت استوارت احتمالا برای جنیفر لارنس هم خیلی جالب است: بازیگر جوان فیلم «بازی‌های گرسنگی» که امسال خیلی مورد توجه قرار گرفت و تازه اول کارش است و حالا می‌بیند که بعید نیست ظرف ۲-۳ سال آینده دستمزدش به ۵/ ۳۴ میلیون دلار برسد!

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.