پرده برداری از ۶ بازیکن جدید پرسپولیس

۰۳م اسفند ،

مدیرعامل پرسپولیس از هم اکنون به فکر بازیکنان خود برای فصل بعد است و از سرمربی خواسته که فهرستی در این زمینه تهیه کند.

ممتازنیوز: چندی پیش خبر سفر پرسپولیس به کانادا و حضور سرخپوشان در تورنمنت ۴ جانبه تورنتو کانادا انتشار یافت. با توجه به این که این اردو در پایان اردیبهشت و اوایل خردادماه سال آینده برگزار می‌شود باشگاه درصدد است تا تیم فصل آینده را روانه این تورنمنت و اردوی ۱۵ روزه کند. از این رو و با توجه به این که اسامی این بازیکنان باید تا پایان هفته جاری برای صدور روادید ارسال شود، می‌توان به راحتی لیست مازاد و خرید پرسپولیس را شناسایی کرد.

از همین رو خبرهایی شنیده شده که تا حدی نفرات مورد نظر محمد رویانیان را برای فصل آینده آشکار می‌کند. طبق خبرها موثق و البته غیررسمی دریافتی، آسمیر آودوکیچ نفر اول لیست بلندبالای سرخپوشان است تا به همراه نیلسون، فصل آینده یک قفس توری مطمئن را برای هواداران ایجاد کنند. هر چند که در بین گزینه‌های ایرانی همچنان نام حامد لک هم شنیده می‌شود، اما خود رویانیان تمایل زیادی به جذب آسمیر دارد. ضمن این که امیر عابدزاده هم به رغم قرارداد ۳ ساله‌ای که با پرسپولیس ثبت کرده در تمرینات نشان داده که از نظر فنی در سطحی نیست که حتی به عنوان دروازه‌بان سوم پرسپولیس پیراهن این تیم را بپوشد، از این رو احتمالا به صورت قرضی راهی یک تیم دیگر خواهد شد.

شجاع خلیل‌زاده مدافعی که در ابتدای فصل هم مدنظر سرخپوشان بود، اما در کرمان ماندنی شد، به همراه میلاد فخرالدینی مدافع راست تراکتورسازی از اصلی‌ترین نفرات مدنظر رویانیان و مشاورانش برای حضور در پرسپولیس می باشند. هر چند که فخرالدینی به تازگی رباط صلیبی پاره کرده و باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. از این رو تردیدهایی در خصوص جذب این مدافع وجود دارد و هنوز صحبتی با وی نشده است.

در خط میانی قاسم حدادی‌فر، یعقوب کریمی، علیرضا جهانبخش و میلاد غریبی مورد علاقه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته‌اند. به خصوص علیرضا جهانبخش که همه‌جوره مدنظر رویانیان و اکبر محمدی است!

پیام صادقیان مهاجمی که چند روز دیگر ۲۱ ساله می‌شود در حال حاضر تنها مهاجمی است که مورد نظر رویانیان و مشاورانش قرار گرفته است!

در این جا ذکر این نکته ضروری است که باشگاه پرسپولیس قطعا این لیست را انکار کرده و دست به تکذیب آن خواهد زد، موضوعی که پیش‌بینی آن کاملا ملموس به نظر می‌رسد. اما همان‌طور که در مورد این لیست شفاف‌سازی کردیم، این موضوع را هم باید اضافه کنیم که هنوز هیچ مذاکره‌ای با این نفرات صورت نگرفته است، چرا که تکلیف ادامه همکاری با گل‌محمدی مشخص نیست.

نود


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.