پرستویی و مهم نبودن بحث مالی در فیلمهای دفاع مقدس

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

افتخار می‌کنم که در چند فیلم با موضوع دفاع مقدس توانستم نقش جانبازان را بازی کنم؛ بحث مالی در پروژه‌های دفاع مقدس برایم مهم نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز پرستویی ظهر امروز در بازدید از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد اظهار داشت: آخرین فیلمی که با بازی من اکران شده مربوط به جانبازان بوده که سبب افتخار من است. اشتباهاتی در سینما سبب کوچک نشان دادن دشمن بعثی شد.بحث مالی در پروژه های دفاع مقدس

وی افزود: اشتباهاتی در سینما سبب کوچک نشان دادن دشمن شده است که واقعیت بر خلاف این بوده، شهدا و جانبازان با دشمنی قدرتمند در دفاع مقدس روبرو بوده‌اند.

پرستویی بیان داشت: احساس و تعهد من به این نقش سبب بازی در چند فیلم‌ با موضوع دفاع مقدس و نقش جانبازان شده است ولی نظرات شما در این عرصه مهم است که ما بتوانیم واقعیت را به سینما بیاوریم.

بازیگر فیلم سینمایی مهمان داریم خاطرنشان کرد: ما مدیون از جان گذشتگی شما هستیم، گاهی اوقات پیشنهادات مالی خوبی با موضوع دفاع مقدس به من شده اما در این موضوع بحث مادی اصلا مطرح نیست همچنین از من نقد شده که در این نقش کلیشه‌ای شده‌ام و نباید در این نقش بازی کنم اما حقیقت این است که محو جانبازان از جامعه غیرممکن است.

 

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.