پرسپولیس؛ در آرزوی سرمربی

جام جم آنلاین: سردرگمی در پرسپولیس ادامه دارد. سه روز از انتخاب علی پروین، به عنوان مسئول فنی تیم و کسی که سرمربی جدید با نظر او معرفی خواهد شد می‌گذرد، اما هنوز از سرمربی خبری نیست.

همین موضوع هم باعث شد که پروین رسما از هواداران باشگاه عذرخواهی کرده و از آنها بخواهد تا روز یکشنبه برای معرفی سرمربی جدید صبر کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: به دلیل این‌که دنیزلی ۱۵ روز ما را اسیر کرد کمی انتخاب سرمربی به تعویق افتاد اما ان‌شا‌الله تا دو روز دیگر همه چیز را جمع می‌کنیم. با بازیکنان تاکتیک‌پذیر و حرفه‌ای که داریم قطعا یک مربی خوب خارجی می‌تواند همه چیز را جفت و جور کند.

پروین افزود: من حرف‌های متسو را شنیده‌ام، برنامه خوبی دارد و همچنین می‌دانم که کالدرون و خوزه نیز دارای کارنامه و سبک خاص خودشان هستند. همین که ما این گزینه‌ها را داریم خودش مساله کمی نیست و ان‌شا‌الله روز شنبه یا یکشنبه دست یکی از این مربیان را در دست پرسپولیس می‌گذاریم و پرونده را برای قهرمانی در لیگ می‌بندیم.

در این میان اظهارنظرهای آقای مدیرعامل هم به این سردرگمی‌ها افزوده است. رویانیان که چهارشنبه گذشته، به دلیل خستگی ناشی از شرایط موجود، حتی استعفایش را هم نوشته بود، هنوز این توان را درخود می‌بیند که هر روز و هر ساعت از یک مربی به عنوان اصلی‌ترین گزینه نام ببرد.

او که دیروز روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم آمده بود، شانس برونو متسو را بیشتر از سایر گزینه‌ها دانست و گفت: با صحبتی که با علی پروین داشتیم مقرر شد تا شنبه (امروز) نشست کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه برگزار شود و سرمربی را انتخاب کنیم. سرمربی این تیم از میان یکی از سه گزینه مطرح شده خارجی از سوی کمیته فنی و پیشکسوتان تیم معرفی خواهد شد و بحث بازگشت علی دایی به این تیم کاملا منتفی است.

اما همین رویانیان در تمرین صبح دیروز قرمزها و در جمع خبرنگاران حرف دیگری زد و گابریل کالدرون را به اصلی‌ترین گزینه برای هدایت سرخپوشان معرفی کرد! او با بیان این‌که در انتخاب سرمربی دو مورد را مد نظر قرار داده‌ایم، گفت: نخست این‌که مربی باید شخصیت قهرمانی داشته باشد و دوم این‌که سطح توقعات مالی وی نباید در حد اروپا و کشورهای شیخ‌نشین حاشیه خلیج‌فارس باشد. با همین رویکرد از طریق ایمیل با کالدرون که جدی‌ترین گزینه‌ هدایت پرسپولیس در فصل آینده است، مذاکره کرده‌ایم و در حال حاضر منتظریم او پاسخ ایمیل ما را بدهد.

این انتظار به گفته رویانیان امروز و همزمان با نشست کمیته فنی باشگاه به پایان خواهد رسید. در این نشست ۱۰ نفر از پیشکسوتان باشگاه از جمله علی پروین دور هم جمع می‌شوند تا از میان کالدرون، متسو و خوزه یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

این در حالی است که اگر کالدرون و خوزه رقم‌های پیشنهادی شان را پائین نیاورند، این سردرگمی همچنان ادامه خواهد داشت، چرا که به نوشته برخی خبرگزاری‌های آفریقایی، متسو در آستانه عقد قرارداد با یک باشگاه تونسی قرار دارد.

او که در آخرین تجربه مربیگری‌اش در الغرافه قطر ناکام بود و از سمت خود برکنار شد، از باشگاه تونسی کلاب آفریکین پیشنهادی جدی دریافت کرده است، مذاکره برای رسیدن به توافق نهایی میان او و مسئولان این باشگاه در حال پیگیری است.

در این شرایط و با توجه به این‌که خود متسو هم صراحتا گفته است برای آماده‌سازی تیم تا آغاز فصل جدید به زمان بیشتری احتیاج دارد و نمی‌تواند در این شرایط هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد، باید منتظر ماند و دید سکان هدایت این تیم پرمهره و بدون سرمربی، سرانجام به چه کسی داده خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها با فنون کشتی خود را آماده می‌کنند

فارغ از بحث انتخاب سرمربی، پرسپولیسی‌ها این روزها با تمرینات پرفشار بدنسازی و حتی انجام برخی فنون کشتی از جمله قوس کردن، سرزیر بغل و یک خم و دوخم در تمرینات، سخت در حال بالا بردن توان بدنی خود در فاصله ۲۰ روز تا آغاز لیگ برتر هستند.

آنها با وجود نداشتن سرمربی، حتی برنامه تمرینی‌شان را هم ریخته‌اند و صبح دوشنبه (۱۲ تیر) برای برپایی یک اردوی ۱۰ روز راهی ترکیه می‌شوند. محسن عاشوری مربی دست تنهای این روزهای پرسپولیس عنوان کرده تیمش در ترکیه با تیم‌هایی از رومانی و جمهوری آذربایجان هم دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد تا برای حضور در لیگ به شرایط آرمانی نزدیک شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.