پرسپولیس، علیه صداوسیما بیانیه داد

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات ۲۴ ساعت اخیر فوتبال ایران در تقابل با صداوسیما واکنش نشان داد.

پرسپولیس، علیه صداوسیما بیانیه داد

به گزارش ممتاز نیوز،  در حالی که روز گذشته تصویربرداری از دیدار استقلال – سپاهان به دلیل اعتراض باشگاه استقلال به حق پخش اینترنتی، به شکلی غیرمتعارف انجام شد و واکنش باشگاه استقلال را هم به دنبال داشت، حالا پرسپولیس بیانیه ای را صادر کرده است.

باشگاه پرسپولیس که به همراه رقیب آبی‌پوش نامه‌ای با لحن اعتراضی را به صداوسیما ارسال کرده و از عدم اجازه برای ورود دوربین‎های این سازمان برای پوشش حواشی بازی خبر داده بود، در این بیانیه پاسخ «برخی از جریانات که سعی بر آن داشتند که در اذهان عمومی اینگونه تداعی نمایند که این باشگاه با صداوسیما دارای زاویه بوده» را داده است.

بیانیه باشگاه پرسپولیس چهار بند دارد که در ادامه می‌خوانید:

الف: این باشگاه همواره پیشگام در قانونمداری و رفتار احترام آمیز بوده و منافع ملی را بر منافع باشگاهی مقدم می‌شمرد.

ب: ما برای کسب حق پخش تلویزیونی همراه سایر باشگاه‌ها و باشگاه استقلال بدنبال تلاش برای تعامل سازنده و ارائه راه حل های مسئولانه هستیم و معتقدیم باید مشکلات را در کنار یکدیگر، در چهارچوب قوانین کشور، بصورت منطقی و رعایت احترام متقابل حل نماییم.

ج: با توجه به دستورات اکید ریاست محترم‌ جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم بصورت فوری، انقلابی و جهادی از مجلس و دولت انقلابی درخواست داریم بصورت فوری و دو فوریتی موضوع ارزش گذاری واقعی حق پخش را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تامین بودجه مذکور اقدام نمایند.

د: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.

باید دید هفته آینده باشگاه پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود اجازه ورود به دوربینهای صداوسیما را خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.