پرسپولیسی‌ها عهدنامه قهرمانی امضا کردند

 اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز عهدنامه قهرمانی امضاء کردند. سرپرست تیم، کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرسپولیس در پایان تمرین امروز در مراسمی با حضور محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با یکدیگر هم قسم شدند که با تمام توان برای قهرمانی و بزرگی پرسپولیس در رقابت های فصل جاری مسابقات تلاش کنند.

سرخپوشان که روز جمعه در بازی با استقلال با وجود کسب نتیجه تساوی با ارایه یک بازی در خور تحسین و خارج از پیش بینی کارشناسان دروازه حریف را بارها با خطر مواجه کردند و در طول ۹۰ دقیقه حتی اجازه خلق یک موقعیت را به حریف خود نداده بودند تا پتانسیل بالای خود را به رخ بکشند، امروز برای کسب قهرمانی هم قسم شدند و عهدنامه ای را با عنوان عهدنامه قهرمانی امضاء کردند که بیانگر عزم و اراده جمعی آنها بود. در این عهدنامه آمده است:

به نام خالق هستی

در راستای سربلندی هواداران عزیز پرسپولیس بدینوسیله با همدلی و همبستگی از مدیریت باشگاه، کادرفنی، باشگاه و کادرسرپرستی و اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس گرفته تا سایر عوامل مرتبط عهد می‌نمائیم تا پایان رقابت‌های لیگ برتر (فصل ۹۲-۹۱) در کنار هم و به طور یکپارچه و متعهد برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی همت کرده و از هیچ کوشش و تلاشی در راه رسیدن به آن کوتاهی نکنیم. این عهدنامه شرعا و اخلاقا بر عهده ما بوده و از آن به هیچ عنوان تخطی نکرده و به هیچ کس اجازه تخریب و روحیه و اقتدار پرسپولیس بزرگ را نخواهیم داد.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.