پرسپولیسی های سابق به دنبال اخراج ژوزه

بینا- پرسپولیس در دو بازی گذشته توانسته عملکرد بهتری نسبت به هفته های گذشته داشته باشد. رویانیان هم تلاش می کند اوضاع پرسپولیس را آرام جلوه دهد اما از داخل باشگاه خبر می رسد عده ای از مدیران سرخپوش به دنبال اخراج مانوئل هستند.
حتی گفته می شود مدیرعامل پرسپولیس هم دیگر تحمل تکرار نتایج ضعیف را ندارد و ممکن است بیش از این از مربی گرانقیمت تیمش حمایت نکند. از سوی دیگر فشار اذهان عمومی و مسئولان وزارت ورزش برای پاسخگویی به خرج های میلیاردی افزایش یافته و رویانیان نگران است اگر نتایج به همین سبک پیش برود، هواداران هم پشت او را خالی کنند.
مانوئل پس از بازی با فولاد گفت: «نباید برای این فصل امید قهرمانی داشت و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم.» بر اساس شنیده ها این حرف ها اصلا به مذاق رویانیان خوش نیامده است. بزرگترین مانع جدایی مانوئل ژوزه از پرسپولیس، قرارداد ۴ میلیارد تومانی این مربی پرتغالی است. مبلغی که درصورت اخراج او باید به صورت تمام و کمال پرداخت شود.
رویانیان علاقه ای ندارد بابت ۷ هفته ناکامی چنین مبلغی را به ژوزه بدهد پس طبیعی است که اگر قرار به پایان دادن به همکاری باشد، مدیران پرسپولیس ترجیح دهند که مانوئل ژوزه خودش استعفا دهد.

رویانیان: ژوزه انتخاب هواداران بود
مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا تایید کرده از نتایج تیمش راضی نیست اما اعتقاد دارد این مربی انتخاب هواداران بوده و باید از او حمایت شود: «ما قول داده بودیم که در ۵ بازی اول لیگ هر نتیجه ای که به دست آمد بپذیریم اما از بازی دربی به کادر فنی گفتیم که از این به بعد باید ببرید. این حق مانوئل بود که تا هفته ششم به او فرصت دهیم تا تیم را بشناسد. اگر ژوزه را به پرسپولیس آوردیم بر اساس نظرسنجی هواداران بود. من خیلی برای نظر هواداران احترام قائل بودم و دوست داشتم همان کسی که آنها می خواهند سرمربی شود. از بین متسو، ژوزه و یک مربی ایرانی، ژوزه رای بیشتری آورد. می دانم که هواداران دوست ندارند که خودم مربی را انتخاب کنم. وقتی در آغاز کارم به پرسپولیس آمدم، همه گفتند دنیزلی را به پرسپولیس بیاورید. من هم با وجود مشکلاتی که داشت، رفتم و این مربی را به پرسپولیس آوردم. در ابتدای فصل هم به خواست هواداران این انتخاب را انجام دادم. حالا درست نیست که پای این انتخاب نایستم.»
رویانیان تاکید کرده همچنان از ژوزه حمایت می کند و گزینه اخراج او روی میز نیست: «ما مجبور بودیم به خاطر عملکرد تیم در فصل گذشته تحولاتی ایجاد کنیم. به همین خاطر مربی بزرگ و بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آوردیم تا بتوانیم فصل قبل را جبران کرده باشیم. به نظر من ژوزه جایگاه و شرایط تیم را شناخته است. البته عدم نتیجه گیری در بازی های ابتدایی تا حدی طبیعی بود. به هر حال ۷۰ درصد تیم ما تغییر کرده اما من کاملا امیدوارم که با این بازیکنان و با این مربی به بهترین نتایج در ادامه فصل برسیم.»

عابدینی: باید ژوزه را اخراج کنید
پیشکسوتان پرسپولیس که از ابتدای فصل حملات زیادی به ژوزه کرده بودند، بعد از تساوی دقیقه نودی با فولاد حسابی از فرصت استفاده کرده و ژوزه را سیبل انتقاداتشان کرده اند. البته حمله بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس به مربیان خارجی این تیم نکته جدیدی نیست اما تاکید عابدینی به اخراج ژوزه می تواند تاثیرگذارتر از یک اظهار نظر معمولی باشد: «پرسپولیس ۶ امتیازی است و با صدر جدول به اندازه سه بازی فاصله دارد و می تواند این فاصله را جبران کند. تیم های بزرگ مثل پرسپولیس می توانند خودشان را پیدا کنند  و به مسابقات برگردند. من هنوز هم معتقدم باید ژوزه برکنار شود. اکنون به این نتیجه رسیده ایم که با این راننده نمی توانیم به مقصد برسیم بنابراین در این تعطیلات ۲۰ روزه باید ابتدا این راننده را برداریم و یک فرد مناسب را جایگزینش کنیم.»
عابدینی در جواب رویانیان که اخراج ژوزه را بی عقلی دانسته می گوید: «می تواند اینطور هم باشد و شاید من بی عقل باشم! به هر حال عقل کل هم نیستم.»

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.