پرسپولیسی ها مربی شان را به اردو راه ندادند

۲۸م آذر ،

مانوئل ژوزه و دستیارانش به صورت سرزده در هتل المپیک حاضر شدند تا مسئولان و بازیکنان پرسپولیس را ببینند اما موفق به این کار نشدند.

ایسنا نوشت:سرمربی پرتغالی پرسپولیس که هفته‌ قبل با دستور رویانیان از پرسپولیس کنار گذاشته شده امروز (چهارشنبه) به صورت ناگهانی و سرزده با دستیارانش در هتل المپیک حاضر شد.
 خبرنگاران که از حضور ژوزه باخبر شده بودند، برای مصاحبه با ژوزه به سمت او رفتند و از او پرسیدند که به چه سبب در هتل المپیک حاضر شده؟ که او پاسخ داد: من آمده‌ام تا تیمم را در دست بگیرم!ژوزه که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، وقتی متوجه شد پرسپولیس در هتل المپیک نیست به سمت هتل آکادمی رفت تا بتواند در آنجا با بازیکنان و مسئولان سرخپوشان دیدار کند.
 با این حال مسئولان پرسپولیس که نمی‌خواستند ژوزه به اردوی تیم‌شان بیاید سعی کردند او را به نوعی دست به سر کنند و نگهبان هتل آکادمی به ماشین حامل ژوزه و دستیارانش اجازه ورود به محوطه هتل را نداد.
 مانوئل ژوزه بار دیگر در برخورد با خبرنگاران، دربارهٔ نتایج آخرین مذاکرات خود با رویانیان گفت: جلسات ما هیچ نتیجه‌ای نداشته است. آنها من را سر کار گذاشته اند و حتی مترجم من را اخراج کردند تا من نتوانم هیچ رابطه‌ای با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته باشم.
ژوزه وقتی متوجه شد مسئولان پرسپولیس اجازه رویارویی او با بازیکنان تیم را نمی‌دهند پس از مدتی انتظار از هتل خارج شد و به سمت هتل محل اقامت خود رفت.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.