پرسپولیس با ملی‌پوشانش تمرین کرد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

40-4.JPG

تیم فوتبال پرسپولیس با حضور ملی‌پوشان خود تمرین کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم پرسپولیس که روز دوشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است، امروز (جمعه) با بازگشت ملی‌پوشان خود تمرین کرد.

در این تمرین سرخ‌پوشان زیرنظر ژوزه و محمدی iبه مرور کارهای تاکتیکی که مهمترین بخش آن انجام بازی فوتبال در نیمی از زمین بود پرداختند.

علی کریمی که از روز قبل iبه تمرینات پرسپولیس بازگشته، iبه سبب مصدومیت iبه همراه محمد قاضی و مهرزاد معدنچی در کیلینیک باشگاه فیزیوتراپی کردند.

همچنین مهرداد پولادی با هماهنگی کادر فنی در تمرین غایب بود، محمد نوری هم چهل دقیقه اختصاصی کار کرد.

دیوید کارنی مدافع استرالیایی که برای عقد قرارداد با پرسپولیس و جلب نظر مثبت ژوزه در تمرینات این تیم حضور یافته، امروز هم پابه پای سرخ‌پوشان تمرین کرد.

محمد رویانیان که در تمرین حاضر شده بود، در جلسه کوتاهی با این بازیکن، iبه او ورودش iبه ایران را خوش‌آمد گفت و خطاب iبه او اظهار کرد: امیدوارم تو را در پرسپولیس ببینیم اما هنوز چیزی مشخص نیست و کادر فنی باید درباره تو نظر دهد. بزودی جلسه‌ای با هم برگزار خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین جلسه ۲۰ دقیقه‌ای را با ژوزه و گل‌محمدی برگزار کرد. پس از تمرین باشگاه پرسپولیس مراسم کوچکی iبه مناسبت آغاز ماه محرم iبه همراه نوحه‌خوانی با حضور بازیکنان این تیم برگزار کرد که علی کریمی iبه نقل از مسوولان باشگاه iبه فیزیوتراپی رفته بود و در این مراسم حضور نداشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.