پرسپولیس با پیکان به صدر جدول نزدیک شد

پرسپولیس با برتری سه بر یک مقابل پیکان، اختلاف خود با تیم‌های صدرنشین را جبران کرد و به یک امتیازی صدرجدول رسید.

پرسپولیس با پیکان به صدر جدول نزدیک شد

به گزارش ممتاز نیوز، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ایران، پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان گل‌محمدی با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود را شکست دادند.

مهدی عبدی در دقیقه ۱۷، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۴ و علی شجاعی در دقیقه ۴+۹۰ برای پرسپولیس گلزنی کردند. علیرضا کوشکی نیز در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی برای پیکان گلزنی کرد.

با این برد، پرسپولیس ۱۹ امتیازی شد و توانست تا یک امتیازی صدرجدول پیش برود ولی به دلیل تفاضل کمتر نسبت به سایر رقبا، در رده پنجم قرار گرفت.

نیمه اول

در دقیقه ۱۴، حامد لک در هنگام دفع توپ دچار اشتباه شد و توپ را در اختیار مهاجم پیکان قرار داد اما بازیکن رقیب از این فرصت بهره لازم را نبرد و این فرصت از بین رفت.

در دقیقه ۱۷، اشتباه دروازه پیکان، با توپ‌گیری از سوی مهدی ترابی همراه بود و پاس این بازیکن در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید و این مهاجم هم دروازه پیکان را گشود.

در ادامه و در دقیقه ۴۱ پیکان توسط نادر محمدی صاحب موقعیت خطرناکی شد که حامد لک به خوبی این توپ را مهار کرد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، مهدی ترابی می‌توانست اختلاف را به عدد دو برساند اما پورحمیدی این بار تسلیم نشد و پیکان را در جریان مسابقه نگه داشت. در ادامه مصدومیت مهدی ترابی به معضلی برای پرسپولیس در خط حمله تبدیل شد و گل‌محمدی برای جبران این مشکل، عیسی آل‌کثیر را وارد زمین کرد.

در دقیقه ۶۰ علیرضا کوشکی از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه حامد لک شوت زد که ضربه او با اختلاف اندک از بالا دروازه لک به بیرون رفت.

آل‌کثیر ۱۰ دقیقه بعد از ورود به زمین و در دقیقه ۶۴ توانست روی پاس در عرض امید عالیشاه، دروازه پیکان را باز کند و تبدیل به تعویض طلایی گل‌محمدی در این دیدار شود.

در دقیقه ۸۰ حامد لک در خروج از دروازه و در هنگام دفع توپ، پیمان رنجبری را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در نهایت و در دقیقه ۸۲ علیرضا کوشکی با یک ضربه چیپ توپ را به دروازه پرسپولیس فرستاد و اختلاف به یک گل رسید.

در دقیقه ۴+۹۰ پاس عرضی رضا اسدی به علی شجاعی با شوت این بازیکن همراه شد تا پرسپولیس به گل سوم دست پیدا کند و بازی با حساب سه بر یک به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (کارت زرد)، میلاد سرلک، محمد شریفی (رضا اسدی ۸۸)، مهدی ترابی (عیسی آل‌کثیر ۵۴)، وحید امیری، امید عالیشاه (کارت زرد) (علی شجاعی ۸۸)، مهدی عبدی (فرشاد فرجی ۸۸).

ترکیب پیکان: حسن پورحمیدی، امیر حسین رنگرز جدی، امیر حسین غلامی، سامان فلاح، نادر محمدی (پیمان رنجبری ۷۳)، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمد جواد آزاده (کارت زرد)، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست (محمدامین درویشی ۸۷).

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.