پرسپولیس در این ۲۰ روز تعطیلات باید iبه فکر تغییرات باشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

کارشناس فوتبال اظهار داشت: دیگر نباید فرصتی iبه ژوزه داده شود زیرا و در این مدت هیچ کمکی نتوانست iبه پرسپولیس کند و در این ۲۰ روز تعطیلات باید تغییراتی انجام شود.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: دیگر نباید فرصتی iبه ژوزه داده شود، زیرا نتوانست در این بازیهای انجام شده کمکی iبه تیم کند و این ۲۰ روز تعطیلات لیگ iبهترین فرصت برای ایجاد تغییرات در تیم است.

وی افزود: ژوزه هیچ کمکی iبه ایجاد دوستی و اتحاد بین بازیکنان نکرد و هنوز با چند بازی نتوانسته است سیستم تیم و بازیکنان بشناسد و دائماً بازیکنان و سیستم را تغییر می دهد و فقط وعده سال بعد را می دهد در حالی که معلوم نمی باش سال بعد چه کسی مدیر است و چگونه برنامه ریزی خواهد نمود.

کارشناس فوتبال خاطر نشان نمود: ژوزه دائماً توپ را در زمین حریف می اندازد و بحث سال بعد را پیش می کشد، اواگر می توانست احساس با این بازیکنان و امکانات خوب می توانست نتیجه بگیرد، زیرا ما در همه پست ها iبهترین بازیکنان را داریم، فقط مقداری خط هافبک دفاعی ما ضعیف است.

پیوس در خصوص علی کریمی گفت: ژوزه iبه دنبال منفعت خود است و اخراج کریمی نیز iبه نفع او است ولی رویانیان باید با قدرت جلوی او بایستد و از کریمی حمایت کند زیرا ژوزه با نتیجه نگرفتن پول خود را می گیرد و می رود ولی بازگشت کریمی iبه نفع تیم است وباعث خوشحالی هواداران می گردد.

وی در ارتباط با برگزار نکردن جام حذفی گفت: از نظر من فدراسیون برنامه ریزی خوبی انجام داده است زیرا با رفتن ما iبه جام جهانی نگاه کشورهای اروپایی iبه تیم ملی کشور ما بر می گردد و این iبه لیگ وبازیکنان ما کمک خواهد نمود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح نمود: در اولویت فوتبال ما ابتدا جام جهانی و بعد جام حذفی است، انشاله اگر تیم ملی iبه جام جهانی صعود کند این برگزار نکردن جبران می گردد و زیرا هرچه بازیها سبک تر باشد iبه نفع بازیکنان تیم ملی است.

وی در پایان گفت: انشاله تیم ملی بتواند موفقیت های خوبی کسب کند و ما می توانیم در سال آینده جام حذفی را هرچه iبهتر برگزار کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.