پرسپولیس در حضور آپیا حریف را هفت تایی نمود/کاظمیان با ماشین عروس آمد

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی دوستانه ای در حضور آپیا به مصاف تیمی از ترکیب ۲ تیم سایپا مهر و شهرداری نظرآباد رفت و توانست با ۷ گل به پیروزی برسد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در نیمه اول بازی، پرسپولیس با ترکیب عابدزاده ، بنگر ، نقی زاده ، آقازمانی، خانزاده ، مهدوی کیا ، اسماعیل زاده ، غلامرضا رضایی ، کاظمیان ، فشنگچی و معدنچی به میدان رفت و توانست با گلزنی آقازمانی، مهدوی کیا و جواد کاظمیان (۲بار) با نتیجه ۴ بر صفر از حریف پیش افتد .

در نیمه دوم نیز تک گل غلامرضا رضایی و دو گل هادی نوروزی سبب شد پرسپولیسی ها حریف خود را که ترکیبی از تیم های شهرداری نظرآباد و سایپا مهر کرج بود با نتیجه ۷ بر صفر شکست دهند.

حدود ۵۰ نفر تماشاگر از این بازی دیدن نمودند و در جریان بازی بارها بازیکنان پرسپولیس، ژوزه و استفان آپیا را تشویق نمودند.

از حاشیه های این بازی می توان به حضور استفان آپیا در کنار زمین اشاره نمود؛ ستاره پیشین تیم ملی غنا و باشگاه یوونتوس این بازی را تا پایان نظاره گر بود و پس از پایان بازی به رختکن تیم پرسپولیس رفت و با ژوزه دیدار نمود، وی به همراه مهدوی کیا از رختکن خارج شد اما حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد و اعلام نمود به سریعی در یک کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران می گردد.

همچنین وجود یک ماشین عروس در پارکینگ مجموعه ورزشی درفشی فر جلب توجه می نمود. این خودرو متعلق به جواد کاظمیان بود اما وی اعلام نمود که به خاطر عروسی دوستش این خودرو را به وی امانت داده و فعلا قصد ازدواج ندارد.

همچنین مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس در پایان بازی بدون توجه به حضور خبرنگاران ورزشگاه درفشی فر را ترک نمود و حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

محمد قاضی ملی پوش مصدوم پرسپولیس نیز با حضور در کلینیک باشگاه پرسپولیس واقع در درفشی فر به انجام حرکات فیزیوتراپی پرداخت. قاضی به سبب مصدومیت حدود دو تا سه هفته قادر به همراهی پرسپولیس نمی باشد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.