پرسپولیس ۴ – نفت تهران ۱؛ آتش بازی مردان یحیی

۱۹م دیماه ،

اخبار جام حذفی : فوتبال آنلاین : تماشاگران بازی زیبایی را شاهد بودند و دو تیم به ویژه در نیمه دوم بازی تهاجمی و سرعتی را به نمایش گذاشتند.

 به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران رفت که با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

امین منوچهری در دقیقه ۱۳ برای نفت گلزنی کرد. محمد نوری در دقایق ۲۷ و ۵۸  و حسین ماهینی‌ در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی و هادی نوروزی در دقیقه ۸۶ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساند.

تماشاگران بازی زیبایی را شاهد بودند و دو تیم به ویژه در نیمه دوم بازی تهاجمی و سرعتی را به نمایش گذاشتند. سرخپوشان بسیار هماهنگ و زیبایی بازی کردند. یحیی‌گل‌محمدی که امروز از سوی هواداران لقب امپراتور را گرفت توانست پرسپولیسی‌ها را راضی به خانه بفرستد و آنها را به آینده امیدوار کند.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان بروند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به حامد فلاح‌زاده از نفت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب نفت تهران:

حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مگنو باتیستا( از دقیقه ۷۶ محمد منصوری)، محسن یوسفی( از دقیقه ۶۲ مصطفی سیفی)، محمدحسین مهرآزما( از دقیقه ۶۹ رحیم ذهیوی)، امین منوچهری و یعقوب کریمی

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، مارکو پروویچ( از دقیقه ۸۳ امیرحسین فشنگچی)، رضا حقیقی، محمد نوری، حسین ماهینی، علی کریمی( از دقیقه ۸۴ مهدی مهدوی‌کیا)، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۷۹ هادی نوروزی) و کریم انصاری‌فرد

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.