پرس پس از اخراج کی‌روش چه گفت؟

۳۱اردیبهشت،

 به نقل از مارکا، در این گزارش سخنانی را که فلورنتینو پرس پیش از ورود مورینیو در زمان خداحافظی مربیان به آنها گفته است، کنار هم گذاشته‌ایم؛ از ویسنته دل بوسکه تا پیگرینی.
دل بوسکه:

«دل بوسکه به پایان دوره‌اش رسیده است. علائمی از خستگی به چشم می‌خورد و من فکر می‌کنم که او مربی مورد نظر برای آینده رئال نیست. ما نتایج خوبی کسب کرده‌ایم اما شاید شیوه او بسیار قدیمی شده باشد. به دنبال مربی تکنیکی‌تر و پیشرفته‌تری هستیم.»

کی‌روش:

«اگر سوال شما این است که آیا ما اشتباه کردیم که کی‌روش را به خدمت گرفتیم، باید بگویم که بله اشتباه کردیم. به اهدافمان نرسیدیم؛ همچنان باید نگران آینده و مدیریت بازیکنان جوان باشیم. بی‌نظمی و کمبود اقتدار در تیم هرج و مرج به وجود آورده است.»

کاماچو:

«فکر نمی‌کنم کاماچو ترسو بوده باشد. من فقط فکر می‌کنم او تصور می‌کرد تیم باید بهتر عمل می‌کرد اما متأسفانه هیچ پیشرفتی ندیده است. او در مسیر خودش بود و هنگامی که کارها با همدیگر جور درنیامد، عصبانی شد. او به عنوان یک فرد، سختکوش و پرشور است.»

گارسیا ریمون:

فلورنتینو پرس با انجام گفت‌و‌گویی با رسانه‌ها پیش از اعلام خروج ریمون و حضور لوگزامبورگو موافقت کرد. او اعلام کرد: «انسدادی وجود دارد که شاید از فشارها ناشی می‌شود اما باید از این مرحله عبور کنیم. فوتبال تماشایی به این باشگاه باز خواهد گشت.»

لوگزامبورگو:

«مربی ما کار بزرگی انجام داد. ما واقعا به کار او احترام می‌گذاریم اما هواداران باشگاه از ما نتیجه می‌خواهند. مقام دومی برای رئال مادرید به اندازه کافی خوب نیست و تنها انتخاب ما قهرمانی است.» اینها دلایل پرس برای جایگزین کردن لوپز کارو به جای وی در باشگاه بود.

پیگرینی:

«زمان این فرا رسیده که پروژه خود را جلو ببریم. مادرید به دنبال ثبات است اما ثبات با کسب عناوین و رهبری جهان به دست می‌آید نه با حفظ همان سرمربی قبلی.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.