پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های سونی در ایران

فروشندگان لپ تاپ از استقبال مشتریان از انواع لپ تاپ های سونی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر دادند.
به گزارش موبنا به نقل از فعالان بازار، با وجود بالا بودن قیمت انواع لپ تاپ های سونی ، بازار این برند نسبت به سایر برندهای موجود در بازار گرم سپری می شود.
سونی از جمله برندهای لپ تاپ در بازار است که نسبت به ایسر، اسوس، اچ پی و غیره با بهای بالاتری در بازار عرضه می شود، اما گران بودن برخی از مدل های این برند از محبوبیت ان در بازار دیجیتال نکاسته به طوری که برخی از مدل های این برند در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گرفته است.
مدل VPC EG25EG از لپ تاپ های پرمخاطب سونی با بدنه ضد خش است با حدود میانگین قیمت یک میلیون و ۸۰ هزار تومانی مورد خرید علاقمندان این برند قرار می گیرد.
این لپ تاپ پرفروش دارای ویژگی هایی همچون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I3-2.2GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت SATA است.
تجهیز به درایو نوری DVD-RW، صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی، کارت گرافیکی INTEL HD GRAPHICS 3000 با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، بلوتوث، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم و… از سایر ویژگی های این لپ تاپ ۳/۲ کیلوگرمی است. لپ تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
VPC EH 28FG سونی از دیگر لپ تاپ های ضدخش با قابلیت برند سونی در بازار داخلی است که توانسته از تقاضای بالایی از مشتریان این کالای دیجیتالی برخوردار شود.
این لپ تاپ به پردازنده INTEL CORE I5- 2.4GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت SATA مجهز است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم بزرگ تر از مدل قبلی است. صفحه نمایش این لپ تاپ ۵/۱۵ اینچ از نوع LED BACKLIGHT است.
تجهیز به بلوتوث، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم وغیره از سایر ویژگی های این لپ تاپ ضد خش است.
کارت گرافیک این لپ تاپ هم NVIDIA GEFORCE 410M با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت است.
این لپ تاپ ۷/۲ کیلوگرمی با قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.