پرفسور سمیعی: من در هیچ یک از شبکه های اجتماعی عضو نیستم / تنها یک وب سایت رسمی پل ارتباطی مردم است

پرفسور مجید سمیعی با قدرانی از هواردانش و ابراز خوشحالی از اهمیت مردم نسبت به علم و تشکیل شبکه های اجتماعی بنام فعالان این عرصه گفت: بیش از ۳۰ صفحه فیسبوک بنام من ساخته شده که من از هیچ از آنها خبر ندارم و مردم می توانند تنها از طریق وب سایت رسمی بنده با من در ارتباط باشند.

سمیعیبه گزارش خبرنگار گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، پروفسور مجید سمیعی در حاشیه برگزاری ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب در خصوص عوضیت و حضورش در شبکه های اجتماعی گفت: حدود ۳۰ صفحه فیسبوک بنام بنده درست شده است اما باید گفت که من از هیچ یک از این صفحات خبری ندارم و این را باید به مردم اطلاع داد زیرا در غیر این صورت مردم گمان می کنند که برای من پیغام می گذارند و من جواب مردم را نمی دهم.

وی انجام این کار از سوی مردم را اشاتباه ندانست و افزود: نمی توان گفت این کار که بنام من فیسبوک ساخته شده است اشتباه است زیرا این افراد هوارداران من هستند که می خواهند با این کار عشق و علاقه خود را به من نشان دهند و این موضوع نشان می دهد که مردم ما در این سطح فرهنگ پیشرفت داشته اند که به علم علاقه نشان می دهند و این بیانگراین است که مردم ما برای افرادی که خدمات علمی به مردم در دنیا ارایه می دهند ارزش و جایگاهی قایل هستند و این مهم فرهنگ بزرگ کشور ما نشان را می دهد.

رییس ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب سازندگان این صفحات را مورد خطاب قرار داد و گفت: اما باید به مردم اطلاع رسانی شود که پروفسور سمیعی در هیچ یک از شبکه های اجتماعی عضو نیست تا دلخوری از بنده به وجود نیاید.

پروفسور سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا شما در هیچ یک از شبکه های اجتماعی نیستید و مردم چگونه می توانند با شما در ارتباط باشند گفت: من تنها یک وب سایت رسمی به آدرس http://professormadjidsamii.com دارم که تنها درآنجا فعال هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چیزی که به نام بنده در جراید ثبت شده است که با این وب سایت مطابقت نداشته باشدقبول ندارد و از مردم می خواهم که آنها نیز صحت آن را نپذیرند.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. Ali akbar:

    مغز تپنده دنیا عشق ایرانی

  2. Fereshte bozorg:

    سلام مطلبی توی تلگرام خوندم مبنی بر اینکه دکتر در یه صحبت با خبر نگار های آلمانی اذعان داشتن اگر ایرانی ها هزینه یک سال حج رو صرف ساخت یه بیمارستان مغز کنند من مسولیت ااین احداث را می پذیرم .میخواستم صحت و سقم این مطلب.رو بدونم . ما حاضریم در این کار بزرگ قدم کوچکی برداریم .و با اعتمادی.که به جناب پروفسور مردم ایران دارند یقینا روز به روز جمعیت اهدا کنن گان بیشتر خواهد شد.

  3. Fereshte bozorg:

    سلام مطلبی توی تلگرام خوندم مبنی بر اینکه دکتر در یه صحبت با خبر نگار های آلمانی اذعان داشتن اگر ایرانی ها هزینه یک سال حج رو صرف ساخت یه بیمارستان مغز کنند من مسولیت این احداث را می پذیرم .میخواستم صحت و سقم این مطلب.رو بدونم . ما حاضریم در این کار بزرگ قدم کوچکی برداریم .و با اعتمادی.که

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.