«پرندگان خشمگین» از گوشی‌های تلفن به سینماها پرواز می‌کنند

۲۸اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز انترتینمنت» به تازگی اعلام کرده‌اند که براساس بازی محبوب و مشهور گوشی‌های تلفن هوشمند به نام «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) قصد دارند یک انیمیشن سینمایی را تهیه و تولید کنند.

شرکت فنلاندی سازنده بازی «پرندگان خشمگین» به نام «راویو» (Ravio) در ساخت این انیمیشن با استودیو فیلمسازی «سونی» همکاری می‌کند و بنابر خبرها انتشار یافته این انیمیشن درتابستان سال ۲۰۱۶ میلادی و به صورت سه بعدی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

بنابر گزارش فاکس نیوز، بازی «پرندگان خشمگین» که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد تا به امروز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون بار توسط کاربران اینترنتی دانلود شده است.

دیوید مایسل؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرد آهنی» (Iron Man) و جان کوهن؛ تهیه کننده انیمیشن «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) تهیه‌کنندگان انیمیشن سه بعدی «پرندگان خشمگین» می باشند.

مسئولان سونی که به تازگی با ساخت انیمیشن‌های «اسمورف‌ها» (The Smurfs) و «هتل ترنسیلوانیا» (Hotel Traksylvania) درآمد خوبی را برای خود رقم زده‌اند هنوز اسامی کارگردان و صداپیشگان انیمیشن «پرندگان خشمگین» را منتشر نکرده‌اند.

برنامه تلویزیونی «پرندگان خشمگین» برای اولین بار در ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شد و توانست در اولین هفته پخش ۱۵۰ میلیون مخاطب را برای خود رقم بزند.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.