پرواز اردبیل – مشهد از سر گرفته شود

۰۱م اسفند ،

600600.jpg

استاندار اردبیل گفت: برقراری دوباره پروازهای اردبیل – مشهد خواست مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اکبر نیکزاد در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که با محوریت فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برگزار شده بود، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر به سبب اینکه شرکت ماهان به تعهدات خود عمل نکرده است، در یک رقابت نامطلوب هر دو شرکت هواپیمایی ماهان و ایر‌تور پروازهایشان را به مقصد مشهد لغو کردند.

وی افزود: این امر مشکلاتی را برای مردم استان اردبیل به وجود آورده که بر اساس وعده مسئولان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اردبیل، قرار است پروازها پس از تعطیلات نوروزی برقرار شود.

نیکزاد خاطر نشان کرد: ما خواستار برقراری این پروازها و برنامه‌ریزی برای پرواز رفت در روز چهارشنبه و برگشت در صبح روز شنبه هستیم که امیدواریم در این زمینه شرکت‌های هواپیمایی هما بتواند بار دیگر پروازهای مستقیم خود را از اردبیل به مشهد برقرار کنند.

استاندار اردبیل گفت: برقراری دوباره پروازها خواست مردم و مسئولان است که انتظار می‌رود در این زمینه شرکت هواپیمایی ماهان که حدود ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای برقراری پرواز اردبیل – مشهد و اردبیل – تهران دریافت کرده، بتواند به تعهداتش عمل کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.