پروانه شرکت‌های PAP تغییر می‌کند

۱۹خردادماه،

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین پروانه تازه برای شرکت های خدمات انتقال داده (ندا یا PAP) خبر داد و گفت: در پروانه تازه قابلیت و ظرفیت های بیشتری برای این شرکت ها دیده شده است .
لطف الله سبوحی در گفت و گو با ایرنا ، افزود: بر اساس پروانه تازه شرکت های ندا ، اجازه خواهند یافت خدمات متنوع تری از قبیل تلفن اینترنتی ارایه دهند.
وی با اشاره به برگزاری نشستی با مدیران شرکت های ندا در آینده نزدیک ، تاکید کرد که پروانه تازه پس از تدوین باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برسد.
سبوحی کمیسیون تنظیم را از کمیسیون های پرکار و منظم در کشور عنوان کرد و افزود: این کمیسیون تاکنون ۱۶۳ جلسه برگزار کرده ، به طور مرتب هر ۲ هفته یک بار نشست های این کمیسیون تشکیل می گردد و تاکنون ۲ یا سه جلسه ی این کمیسیون برگزار نشده است .
وی در مورد وظایف کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت : این کمیسیون نهاد تنظیم کننده مقررات برای ایجاد هماهنگی لازم بین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دولت است تا فضای رقابتی را شکل دهد و به نتایج حاصل از این رقابت یعنی توسعه خدمات و کاهش قیمت ، برسد.
سبوحی همچنین از تدوین آیین نامه ای در مورد استفاده اپراتورها از توان داخلی خبرداد و گفت: این آیین نامه در حال تدوین است و متن آن به صورت تفصیلی تا هفته آینده ، روی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات قرار خواهد گرفت .
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از واگذاری پروانه برای شرکت هایی که کار طراحی شبکه‌های رادیویی را انجام می دهند خبر داد و گفت: شرکت هایی که قصد اخذ پروانه فعالیت‌های رادیویی دارند باید برای طراحی شبکه‌های‌شان به شرکت های دارای پروانه طراحی شبکه‌های رادیویی مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.