پروتکل‌های ضدکرونایی برای انتخاباتِ فردا

با توجه به شیوع کرونا در کشور و خطر طغیان دوباره آن در صورت کوچکترین غفلت، باید حتما رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم؛ بر همین اساس در انتخابات پیش رو نیز لازم است ضمن رعایت نکات ضدکرونایی، در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کرد.

به گزارش ممتازنیوز،  طبق اعلام وزارت بهداشت، رعایت چند نکته در روز انتخابات ضروری است؛ به طوری که در وهله اول اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز خواهد بود.  همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی (حداقل رعایت فاصله ۱.۵ تا دو متر با دیگر افردا)  در شعب اخذ رای ضروری است.  

در عین حال استفاده از ماسک در صفوف و شعب اخذ رای برای تمامی افراد الزامی بوده و لازم است که محیط برگزاری انتخابات نیز مورد گندزدایی قرار گیرد.

همانطور که بارها اعلام شد، در انتخابات پیش رو در کشور اخذ اثر انگشت در فرآیندهای مختلف به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ ممنوع است و  در عین حال توصیه می شود که افراد برای رای دادن حتما از خودکار شخصی استفاده کنند.

همچنین برگزارکنندگان انتخابات باید ورودی و خروجی شعب رای گیری را به صورت مجزا مشخص کرده و در زمان رای گیری و شمارش آرا نیز تهویه مناسبی برای محیط پیش بینی شده باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.