پرونده اکران نوروزی بسته شد/ ˝قاعده تصادف˝ در عصر تازه

حبیب کاوش به خبرگزاری هنر خبر داد:

شورای صنفی نمایش در جلسه امروز (۱۴ اسفندماه) که با حضور تمام اعضاء این شورا برگزار شد، تکلیف اکران فیلم های نوروزی را به طور قطعی مشخص کرد.

حبیب کاوش در گفت وگو با خبرنگار سینما خبرگزاری هنر گفت: اکران فیلم های نوروزی انتخاب شدند و قرار شد از چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه اکران خود را آغاز کنند. فیلم “رسوایی” به کارگردانی مسعود ده نمکی در گروه آفریقا، “رژیم طلایی” به کارگردانی رضا سبحانی در گروه سینمایی قدس، “حوض نقاشی” به کارگردانی مازیار میری در گروه سینمایی آزادی و انیمیشین تهران ۱۵۰۰ بهرام عظیمی در گروه سینمایی استقلال اکران خواهند شد.

کاوش اضافه کرد: فیلم : “قاعده تصادف” به کارگردانی بهنام بهزادی هم در گروه سینمایی عصر تازه اکران خواهد شد به شرط این که پروانه نمایش تازه این فیلم ارائه شود. این فیلم مشکل خاصی نخواهد داشت و اکران می گردد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اضافه کرد: سینماها می توانند فیلم “عشق” به کارگردانی میشاییل هانکه را در سانس های فوق العاده(۱۱ به بعد) به عنوان برنامه نوروزی خود اکران کنند.

همچنین فیلم سه بعدی “آقای الف” به کارگردانی علی عطشانی در تمامی سانس های تالار ایوان شمس در نوروز ۹۲ اکران خواهد شد و سینماهای فرهنگ و آزادی می توانند “آقای الف” را در سانس های فوق العاده خود به عنوان برنامه نوروزی اکران کنند.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.