پرونده سرقت مجسمه‌های شهری هنوز روی میز پلیس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بیش از ۲ سال از سرقت مجسمه‌های شهر تهران می‌گذرد. پرونده این اتفاق روی میز پلیس در حال خاک خوردن است. دادستان تهران گفت که هنوز این پرونده iبه نتیجه نرسیده است.

اواخر سال ۸۸ سرقت مجسمه‌های شهری در تهران iبه موضوعی داغ برای رسانه‌ها تبدیل شد.

سرقت مجسمه‌ها iبه لحاظ نوع و همچنین حجم وقوع برای همهی رسانه‌ها جذاب شد اما برخلاف بعضی از پرونده‌های قضایی نشانی از سارقان iبه دست نیامد.

پرونده سرقت مجسمه‌های شهری هنوز iبه نتیجه‌ نرسیده است

روز گذشته در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست دادسرای انقلاب خبرنگار قضایی فارس iبه سراغ دادستان تهران رفت و از وی درباره سرنوست پرونده سرقت مجسمه‌های تهران پرسید.

دادستان تهران گفت: متأسفانه هنوز در این پرونده iبه نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و هر وقت موضوع مشخص شود iبه شهروندان خبر می‌دهیم.

پلیس درباره سرقت مجسمه‌ها گزارش قانع‌کننده‌ای ارائه نداد

این اظهار نظر دادستان تهران در حالی رخ داد که جعفری دولت‌آبادی چندی پیش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای خارک در پاسخ iبه سوالی درباره سرنوشت مجسمه‌های سرقت شده در تهران گفت: متأسفانه در این حوزه پلیس گزارش قانع‌کننده‌ای iبه ما نداده در صورتی که باید بیشتر فعال باشد.

وی با اشاره iبه این مطلب که دادستانی هنوز درباره این موضوع پیگیری خود را ادامه داده است، گفت: درباره سرنوشت سرقت نماد ۹ دی هم تحقیقات خود را ادامه داده‌ایم که ان‌شاءالله شاهد نتیجه آن خواهیم بود.

رسانه‌ها سرنوشت مجسمه‌ها را از پلیس پیگیری کنند

اما اظهار نظر‌های دادستان تهران iبه همین دو مورد ختم نمی شود زیرا جعفری دولت آبادی بار دیگر در حاشیه مراسم معارفه اولین معاون دادستان در امور زندانیان زن و اطفال درباره سرنوشت مجسمه‌های ربوده شده و در پاسخ iبه فارس گفت: متأسفانه هنوز از سوی پلیس گزارش قانع‌کننده‌ای iبه دادستانی ارسال نشده است.

وی ادامه داد: برای پلیس خوب نیست که چنین پرونده‌ای مجهول بماند و iبهتر است رسانه‌ها از پلیس سؤال کنند که نتیجه این پرونده چه شد.

پاسخ دادستان تهران درباره این موضوع حاکی از این است که نه تنها سرنوشت مجسمه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد بلکه این پرونده در پلیس آگاهی تهران خاک می‌خورد و هنوز گشایشی در iبه نتیجه رساندن آن حاصل نشده است.

تلاش خبرنگار قضایی فارس برای جویا شدن آخرین وضعیت پرونده سرقت مجسمه‌های شهر تهران از مسئولان انتظامی شهر تهران تا وقت انتشار یافتن خبر بی‌نتیجه ماند.

هر چند خبرگزاری فارس حق هرگونه اظهار نظری را برای فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس پلیس آگاهی شهر تهران قائل خواهد بود.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.