پرونده شکایت از عملکرد هیئت رئیسه از دستور خارج شد

۰۱م آذر ،

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به منتفی شدن طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: طبیعتا شکایت بعضی نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور نیز منتفی شده و از دستور کار این کمیسیون خارج شده است.

محمدعلی پورمختار نماینده رزن، لاله‌جین و بهار در پی منتفی شدن طرح سوال از رئیس‌جمهور به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این تصمیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اتخاذ شده و نشاندهنده اطاعت نمایندگان از ولایت فقیه است.

وی در ادامه به شکایت عده‌ای از نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه به کمیسیون اصل ۹۰ اشاره کرد و گفت: طبیعتا شکایت بعضی نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور نیز منتفی شده و از دستور کار این کمیسیون خارج شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: بعد از اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور توسط هیئت رئیسه بعضی از نمایندگان این کار را خلاف آئین‌نامه داخلی دانسته و از نحوه عملکرد هیئت رئیسه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده‌ بودند.

گفتنی است؛ طرح سوال از رئیس جمهور که از چندی پیش با امضای ۷۷ نفر از نمایندگان مجلس در دستور کار قرار گرفته و توسط هیئت رئیسه مجلس نیز اعلام وصول شده بود، امروز در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توقف این روند تمامی ۷۷ متقاضی این طرح امضاهای خود را پس گرفته و این طرح عملا منتفی شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.