پروین: علی پروین حالا بازی می کرد ۵ میلیارد می ارزید/مادرم مرا با آبگوشت علی پروین کرد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: پروین در مورد دریافت حقوق های فوتبالیست ها گفت: اگر من در حال حاضر بازی می کردم ۵ میلیارد تومان پول می گرفتم این مسائل به سرنوشت و قسمت فرد بستگی دارد.

علی پروین عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است و حتی زمان خودمان نیز مساوی یا باخت حاصل کار ما می شد، در آبادان خوب بازی نکردیم ولی ۳ امتیاز آبادان در اولین بازی برای پرسپولیس حائز اهمیت بود و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا امسال که پرسپولیس قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورد.
* شیرینی کارهای هماهنگی انجام می دهد
وی در مورد سرپرست شیرینی تصریح کرد: الان شیرینی سرپرست موقت است این هفته با رویانیان جلسه خواهیم گذاشت که اگر امکان داشت یکی از پیشکسوتان که اگر امکان داشت یکی از پیشکسوتان را به عنوان سرپرست انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: شیرینی در اطراف تیم حضور دارد و مسائل مالی تیم در اختیار شیرینی است و مربی خارجی نیازی به سرپرست ندارد و مانوئل اصراری برای گماشتن سرپرست ندارد و اعتقاد دارد که ما را به جریانات تیم هماهنگ کند.
* مربی خارجی سرپرست نمی خواهد
پروین اضافه کرد: درگیری دنیزلی و خوردبین به خاطر اعتقادی نداشتن به سرپرست بود و مربی خارجی یک هماهنگ کننده را می خواهد که تیم را از تهران به شهرستان ببرد و مانند مسافت هتل تا استادیوم را می خواهد تا کارشان نظم داشته باشد و فرد با تجربه ای فوتبالی نیز به سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس نیست.
وی ادامه داد: نظر ما مربیان ایرانی همیشه این بوده است که یک سرپرست در کنار تیم باشد ولی  اگر قرار بر این کارها باشد این کارها را شیرینی انجام می دهد.
* خوردبین پرسپولیس را به اینجا رسانده است
پروین در مورد قدیمی های پرسپولیس و خوردبین گفت: خوردبین کار سرپرستی را سال متمادی انجام می داد و خوردبین جزو افرادی در پرسپولیس است که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدند و خوردبین ها بودند که پرسپولیس را تا به اینجا رساندند تا سربلند باشد.
* آقازمانی و فشنگچی کاپیتان بودند/ هر فردی پیشکسوت تر باشد کاپیتان است
وی در مورد کاپیتانی حسینی در بازی صنعت نفت ابادان افزود: من اعتقاد دارم که اگر بازیکنی یک روز زودتر پیراهن پرسپولیس را تن کرد او کاپیتان پرسپولیس است، تعجب کردم که حسینی بازیکن ملی پوش و با اخلاقی است ولی باید همیشه به پیشکسوت و با سابقه تیم احترام بگذاریم.
پروین اضافه کرد: فشنگچی و آقازمانی باید در بازی نفت آبادان کاپیتان می شدند و نمی دانم به چه دلیلی این حرکت در تیم صورت گرفت.
عاشوری باید در مورد کاپیتانی پرسپولیس این مسائل را به مانوئل گوشزد می کردند.
* شاید امیر عابدزاده یک روز مثل پدرش می شود
وی در مورد حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس تاکید کرد: اگر پسر عابدزاده به پرسپولیس آمده است باید این حرف ها را کنار بگذاریم بعضی ها استعداد و آینده دار هستند و جزو امیدهای ما است تمرینات امیرعابدزاده را چندین جلسه در استیل آذین دیده ام ممکن است که جای پدرش را بگیرد نباید همیشه انتقاد کرد که چرا به پرسپولیس آمده است شاید این دروازه بان خوب باشد.
* برای محمد پروین چند اشتباه داشتیم
وی ادامه داد: هیچ کس مانند پدرش نمی شود، احمدرضا عابدزاده یک تیم بود ممکن است که امیر عابدزاده پایین تر از پدرش باشد.
محمد پروین استعداد خوبی در فوتبال داشت ولی ما چند اشتباه کردیم یکی از این اشتباهات جدا کردن او از تیم فوتبال استیل آذین بود و دیگری در پرسپولیس بود که به یکباره رباط پاره کرد و هم اکنون در گهر درود بازی می کند اگر در تهران باشد سایه من بالای سرش سنگینی می کند و یک مقدار از این بابت اذیت می شود.
* علی پروین حالا بازی می کرد ۵ میلیارد می ارزید
پروین در مورد دریافت حقوق های فوتبالیست ها گفت: اگر من در حال حاضر بازی می کردم ۵ میلیارد تومان پول می گرفتم این مسائل به سرنوشت و قسمت فرد بستگی دارد.
در این شرایط امثال بهزادی، کاشانی، کلانی، وطنخواه و آشتیانی کسانی بودند که برترین فوتبالیست های ایرانی بودند ولی آن زمان این جوری بود که من نفر اول پرسپولیس و تیم ملی بودم ولی ۲ هزارتومان حقوق می گرفتم و ۲ هزارتومان آن موقع ۱۰۰ میلیون تومان الان ارزش داشت.
* عشقم والیبال بود
وی ادامه داد: عشق دوم من پس از فوتبال والیبال است و هفته ای چند بار والیبال را با دوستان بازی می کنیم تا تنمان سالم باشد، پینگ پنگ نیز خیلی خوب بازی می کردم ولی فوتبال چیز دیگری بود.
* به پسرم هم می بازم تعصب دارم
پروین در مورد تعصبش خاطرنشان کرد: چند روز پیش در مسابقه والیبال به محمد پروین باختیم، نشستم عضه خوردم که چرا به  محمد باخته ام و ما قدیمی ها اینگونه تعصب داریم که چرا به پسرم باخته ام و من باید هر طور شده ببرم حتی با دعوا و تقلب آن بازی را به  نفع خودم به پایان برسانم.
وی ادامه داد: محمد باید بازی را از من ببرد چون جوان تر از من است و حالا خوب شد که محمد صبح ۲ ساعت تمرین داشت.
* علی پروین با آبگوشت مادرش علی پروین شد
پروین در مورد آبگوشت و دیزی افزود: جمعه ها همیشه آبگوشت در خانه خودمان داریم تا ساعت ۵ بعدازظهر افرادی که به خانه مان می آیند حتی به خاطر دید و بازدید یا والیبال به آنها آبگوشت می دهیم.
وی ادامه داد: مادرم همیشه می گفت علی پروین را با آبگوشت علی پروین کردیم و سنت در خانه ماست که قبل از ماه رمضان هفته ای یک روز آبگوشت داریم.
* غصه خوردم که چرا بازی پخش نمی شود
پروین در مورد عدم پخش بازی های لیگ برتر گفت: روز پنجشنبه خیلی غصه خوردیم که چرا بازی ها را پخش نمی کنند ولی به یکباره زیرنویس کردند که مثل سوال گذشته بازی ها پخش می شود.
سازمان صدا و سیما باید درآمدی را برای این فوتبال در نظر داشته باشد و باید فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما با یکدیگر کنار بیایند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.