پروژه تسخیر لانه جاسوسی در حال نگارش است/ فیلمبرداری جامه دران ۲۵ فروردین از سر گرفته می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ساداتیان عنوان کرد:

ساداتیان از ادامه فیلمبرداری اولین فیلم حمیدرضا قطبی در تاریخ ۲۵ فروردین سال جاری خبر داد.

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ از سرگیری فیلمبرداری فیلم “جامه‌دران” به کارگردانی حمیدرضا قطبی گفت: فاز سوم فیلمبرداری این فیلم را از روز بیست و پنجم فروردین آغاز خواهیم کرد. ۷۰ درصد از فیلمبرداری اولین فیلم حمیدرضا قطبی انجام شده است و از هفته آینده فیلمبرداری این فیلم از سر گرفته خواهد شد.

ساداتیان ادامه داد: برای فاز سوم این فیلم هم با بازیگران تازه‌ای وارد مذاکره و گفت و گوی نهایی هستیم و تا چند روز آینده نام آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. بازیگران این فاز هم از نسل‌های مختلف سینمای ایران می باشند.

ساداتیان در خصوص پروژه تسخیر لانه جاسوسی گفت: ما همچنان مشغول کار خودمان هستیم و به محض این که شرایط ساخت فیلم مهیا شود، پیش تولید را آغاز خواهیم کرد. فیلمنامه این فیلم هنوز در مرحله نگارش است.

لازم به یادآوری است، داستان فیلم سه اپیزودی “جامه‌دران”، دربارهٔ زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط تازهی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی بازیگران این فیلم می باشند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: ‌نویسندگان: ناهید طباطبایی و حمید قطبی‌زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: واهیک خچومیان، مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، مدیر صدابرداری: یدالله نجفی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، جانشین تولید: داوود ناظمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مجریان گریم: محمد کلاهدوز، رضا باباپور، مریم سلیقه، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی‌طاری، دستیاران صحنه: میثم علی‌اکبر، حامد اصلانی و داود درپایی، دستیار لباس: آزیتا دباغی، دستیار فیلمبردار: جلال عالی‌فکر، حامد عزت‌خواه، امین طلایی، علی مددی و علی مرادی، دستیاران صدا: سیدوحید رضویان و اشکان طلوعیان، عکاس: سیدمحمدحسین ساداتیان، مدیر تدارکات: عسگر جبارپور.

 انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.