پروژه جدید فتنه گران با هدف بهره برداری ازعلی مطهری کلید خورد + اسناد

آیا نباید با اتخاذ مواضع مناسب تر و اصولی تر راه را بر طمع این جریانها بست و ناامیدشان کرد؟ براستی حق مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی که چشم امید به نمایندگان شان در مجلس برای حفظ و تقویت امنیت و ارامش و رفاه بیشتر دوخته اند ،بغیر از این است؟

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی ممتازنیوز ، بخشی از ظهارات جانبدارانه و غیر اصولی آقای علی مطهری مرتبط با حوادث تلخ و غیرقانونی سال ۸۸ و فتنه گران که با واکنش مراجع قانونی مسئول و دعوت ایشان به قوه محترم قضائیه روبرو شد، جدا از خوراک سازی خبری برای دستگاههای شایعه پراکن وابسته و معاندی چون بی بی سی  ، صدای امریکاو رادیو فردا ، دستخوش تحرکات جدید مهره های سوخته ضد انقلاب در شبکه های  معاند محفلی شان شده است.

احمدی باطبی کارمند صدای امریکا و از حامیان خواننده هتاک به مقدسات مسلمانان در کنار فراریان جریان فتنه چون کوهزاد اسماعیلی ، حمزه غالبی وروح الله شهسوار که در مرکز تحت فرمان سرویس جاسوسی یک کشور بیگانه در پاریس مستقر شده اند از جمله افرادی است که  با تأیید این اظهارات و فعالیت در یک کمپین مشکوک به حمایت از آقای مطهری برخاسته است .

 این ضد انقلاب فراری مرتبط با سازمان های اطلاعاتی امریکا که چندی پیش در آستانه سالگرد حماسه میلیونی مردم ایران در ۹ دی، آنقدر عصبانی می شود که  وقیحانه به اعتقادات شیعیان توهین می کند ، این بار در صف اول حمایتی قرار گرفته که می توان با توجه به آن و نبود سنخیتی بین وی و علی مطهری، به اهداف مغرضانه پنهانی که از سوی دستگاههای اطلاعاتی غربی برای بهره برداری از این اظهارات متصور است کاملا پی برد.

در این راستا و از سوی دیگر مصطفی تاجزاده نیز که از مهره های اصلی حزب منحله مشارکت وجزء عوامل اصلی ایجاد فتنه ۸۸ است  و به حکم قانون و نظر مراجع صالح قضایی هم اکنون دوران محکومیت خویش را سپری می کند از طریق وابستگان خانوادگی اش با ترفند تهییج احساسات منهای منطق مخاطب، به تبلیغ و تشویق نافرجامش برای  فضا سازی هدفدار و فشار بر  نهادهای مسئول در حفظ امنیت و ارامش کشور فعال شده است .

نکته جالب توجه اما تلاش مذبوحانه جریان شکست خورده ای است که پس از رفتارهای غیرقانونی ، مطالبات کف خیابانی ، تخریب اموال عمومی و تلاش برای ایجاد خدشه به امنیت و آرامش کشور با طرد از سوی مردم  مواجه شده اند و هم اکنون با همکاری با دستگاههای امنیتی و جاسوسی غربی در پاریس هر از چند گاهی نقشه های از پیش شکست خورده ای را طراحی میکنند .

اخیرا این جریان موسوم به شورای هماهنگی راه سبز نا امید با فعال سازی کمپینی در یکی از شبکه های اجتماعی معاند تلاش می کند همانند روزهای تلخ ۸۸ فضای جدیدی را برای ایجاد ناامنی و آشوب خیابانی در کشور و بهره برداری به سود بیگانگان پدید اورد که بدلیل نداشتن پایگاه اجتماعی مطلوب در داخل کشور، تنها راهکارش قدم برداشتن به سمت حمایت از اظهارات اخیر جناب علی مطهری بوده  و حتی با تنظیم نامه ای خطاب به ایشان از وی خواسته است تا با تایید رفتارهای غیرقانونی این جریان  به این کمپین زرد شده سبز عنوان بپیوندد تا به زعم خیال خود بتواند اعتباری جدید برای اقدامات غیرقانونی پیش رویش کسب کند.

حال سوالی که می تواند خطاب به اقای مطهری نماینده محترم مجلس که خود بارها بر رعایت قانون و التزام به آن تاکید داشته اند و البته جز این هم از ایشان انتظاری نیست، مطرح می شود آن است که آیا نباید به اظهاراتی که با حمایت گسترده قانون شکنان و دزدان امنیت و مخربان اموال عمومی که هم اکنون با حمایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه سعی در طراحی دسیسه های جدید دارند و نقشه های شومی را در سر می پرورانند شک کرد؟!

و آیا نباید با اتخاذ مواضع مناسب تر و اصولی تر راه را بر طمع این جریانها بست و ایشان را ناامیدکرد؟ براستی حق مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی که چشم امید به نمایندگان شان در مجلس برای حفظ و تقویت امنیت و ارامش و رفاه بیشتر دوخته اند ،بغیر از این است؟


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.