پروژه متوقف شده مسکن‌مهر در استان زنجان وجود ندارد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هیچ پروژه مسکن‌مهر که به صورت صد در صد متوقف شده باشد در استان وجود ندارد و همه پروژه‌ها همچنان در حال انجام می باشند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir)”حافظ باباپور” در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند به سبب تغییر قیمت مصالح، همکاری نکردن بانک و همچنین تغییراتی که در دولت به وجود آمده، بعضی پروژه‌ها با سرعت کمتری فعالیت می‌کنند، ولی همه پروژه‌ها همچنان در حال انجام است.

وی افزود: در حدود ۷۷ هزار واحد مسکن‌مهر شهری و روستایی در استان زنجان، پیش‌بینی و تعهد شده بود که از این تعداد ۳۶ هزار واحد، شهری بوده است. از این تعداد واحدهای مسکن‌مهر شهری، ۳۱ هزار واحد در شهرهای بیش از ۲۵ هزار نفر در زنجان، ابهر، خرم‌دره و قیدار ساخته شدند. ۵۰۰۰ واحد مسکن‌مهر شهری نیز در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر احداث شدند و علاوه بر آن ۴۱ هزار واحد مسکن‌مهر روستایی در استان ساخته شده است.

این مسوول تاکید کرد: تاکنون ۶۶ هزار واحد مسکن شهری و روستایی، احداث و به متقاضیان واگذار شده و ۱۱ هزار واحد نیز در مراحل پایانی ساخت و ساز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های در دست اجرا تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما هستیم، عملیات اجرای این پروژه‌ها به سبب شرایط جوی با کندی روبه‌رو شده که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال آینده، همه این واحدها، اتمام و به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسوول با اشاره به پروژه رضوان زنجان تصریح کرد: پروژه ۲۲۴۴ واحدی رضوان به اتمام رسیده و به زودی و با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

باباپور دربارهٔ تعداد متقاضیان مسکن‌مهر در استان، تاکید کرد: تا دی‌ماه سال قبل ۱۱ هزار نفر ثبت‌نام کننده تازه در این طرح در استان بودند که از این تعداد ۲۰۰۰ نفر تا ۷ میلیون تومان واریزی داشتند. این ۲۰۰۰ نفر در قالب مسکن‌مهر گروهی، ساماندهی و به بانک معرفی شدند که طبق اعلام بانک تاکنون پرونده ۱۳۰۰ نفر از این اشخاص تکمیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه وظیفه این سازمان، تهیه زمین مورد نیاز این طرح بود، یک زمین ۷۳ هکتاری تحت عنوان مهرشهر به محدوده قانونی شهر اضافه شد که پیش‌بینی ساخت ۸۵۰۰ واحد در آن شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: پایگاه اینترنتی مهرشهر تا ۴۵ درصد آماده‌سازی شده و اشخاص می‌توانند برای دریافت قطعات خود مراجعه کنند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.