پروژه نیمه‌کاره برای دولت بعدی نمی‌گذاریم

جام جم آنلاین: رییس‌جمهور با اشاره به بسته جامعی که بر اساس مطالعات مفصل برای تکمیل همه طرح های اساسی نیمه تمام که در دولت نهم و دهم به تصویب رسیده است، اظهار داشت: برای تمام طرح های اساسی نیمه تمام دولت های نهم و دهم بودجه کافی تامین شد تا در همین دولت دهم اجرای آنها نهایی گردد و پروژه نیمه کاره برای دولت بعدی باقی نماند .

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جریان سفر به استان گلستان در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در این استان، با اشاره به اینکه این روزها مصادف با روز ملی خلیج فارس است، گفت : نگاه ما به ایران فراتر از قوم و قبیله است، نگاهی انسانی و فرهنگی است که ریشه و منشاء در گذشته تاریخی و فرهنگی پر افتخار این سرزمین دارد چرا که نام ایران مفهومی فراتر از محدوده جغرافیایی است.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه ملت ایران به میهن و سرزمینشان از جنس وابستگی های قومیتی و نژادپرستانه نیست، تاکید کرد: عشق ملت ایران به سرزمینشان ، عشقی عمیق و آگاهانه است که راه آینده را ترسیم خواهد کرد.

احمدی نژاد آنچه در عرصه جهانی می گذرد را حاصل حاکمیت آدم های بی فرهنگ ، خودخواه و زیاده طلب در دنیا عنوان کرد و گفت : برای تغییر این وضع ابتدا باید ملتها علیه توطئه زورگویان قیام کند و یک الگوی مترقی و پیشرفته به جهانیان ارائه نمایند که بتوان خارج از سلطه زورگویان بی فرهنگی که امروز در دنیا حاکم شده اند زندگی خوب و سرشار از آسایش و رفاهی داشت .

رییس جمهور با تاکید بر اینکه امروز باید ایران را بسازیم و هرکس چه به ایران و چه به ارزش‌های الهی تعصب داشته باشد باید همه تلاش خود را صرف ساختن و آبادانی ایران بکند، اظهار داشت: ایرانیان باید خوب زندگی کنند و رمز تداوم ماندگاری ایران پیشرفت و تعالی است و در کشوری که همه امکانات برای پیشرفت فراهم است باید با همدلی، کار و تلاش کنیم تا بر دشمنی‌ها و مانع‌تراشی‌های شیاطینی که همه با هم متحد شده‌اند تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، غلبه کنیم و همه جای ایران را بسازیم.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: کسانی که می گویند نمی شود ایران را ساخت یا به توانمندی های این ملت باور ندارند، آنقدر بی عرضه هستند که نمی توانند با سرعت ملت ایران حرکت کنند و لذا تلاش می کنند جلوی حرکت پرشتاب ملت ایران را بگیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح ۹ هزار و ۶۷۹ واحد مسکن مهر در استان گلستان گفت: زندگی با کرامت ، بدون سرپناه و خانه مناسب به دست نمی آید و اگر چه آنچه فعلاً به عنوان مسکن مهر به هموطنان ارائه می شود در سطح عالی قرار ندارد، اما به زودی به مطلوب مد نظر خواهد رسید و موضوع مهم آن بود که راهی برای انجام این کار گشوده شود و امروز باید همت کنیم تا این مسیر به سوی هدف نهایی ادامه پیدا کند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۳۶ هزار واحد مسکن مهر دیگر در استان گلستان آماده تحویل خواهد شد از وزیر راه و شهرسازی و استاندار استان گلستان خواست تا با همت مضاعف ۳۲ هزار واحد مسکن دیگری را که مقرر گردیده بود در استان گلستان احداث شود نیز تا قبل از پایان عمر دولت دهم آماده تحویل شود.

رییس جمهور اشتغال و استقلال مالی ناشی از آن را شرط دیگر زندگی با کرامت عنوان کرد و اظهار داشت : اگر چه همه شیاطین جن و انس بسیج شده اند تا نگذارند ملت ایران مسیر پیشرفت خود را طی کند اما یقین دارم ملت ایران همه شیاطین را زیر پای خود له خواهد کرد .

وی به افتتاح یک بیمارستان ۲۶۱ تختخوابی در استان گلستان که همزمان با سفر وی به این استان انجام شد اشاره و تصریح کرد : تا به حال ۹ میلیارد تومان تجهیزات برای این بیمارستان خریداری شده و قرار است ۵ میلیارد تومان دیگر نیز تسهیلات برای آن فراهم شود تا این بیمارستان آموزشی بتواند علاوه بر خدمت به مردم در امر بهداشت و درمان و در بخش تربیت پزشک نیز کمک حال مردم استان باشد .

رییس جمهور در ادامه به افتتاح فرودگاه کلاله، احداث چند بیمارستان و همچنین پروژه احداث خط آهن بین گرگان تا مرز اینچه برون اشاره کرد و گفت: پروژه خط آهن یکی از پروژه های بسیار مهم با سرمایه گذاری بسیار عظیم است که خط آهن ایران را به ترکمنستان و قزاقستان راحت خواهد کرد و از آنجا به روسیه و ا روپا خواهد رفت و از جنوب نیز به تهران و بندر عباس متصل می شود .

احمدی نژاد ادامه داد : قرار است در آینده این خط آهن از گرگان به مشهد هم متصل شده و خطوط دیگری نیز از مسیری دیگر غیر از گردنه گدوک که مانعی بر سر راه توسعه و تسریع حمل و نقل ریلی است، به بندر عباس و چابهار کشیده شود که پروژه ای بزرگ خواهد بود و منطقه شرق خزر را متحول خواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.