پروژه های عمرانی از ادامه کارمنع می شود

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۵:۱۶:۳۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در صورت مشاهده مشکلات فنی در امر کنترل کیفیت ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بازدید از پروژه های عمرانی کردستان با اشاره به ارتقای جایگاه حاکمیتی این شرکت تصریح کرد : این شرکت به عنوان امین دولت در امر هزینه کرد پروژه‌های عمرانی و شهرسازی با دقت و حساسیت خاص عمل می‌کند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  کامران رحیم اف در بازدید از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان در سنندج اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بخشی از وزارت راه و شهرسازی‌است که متولی امر خطیر کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور است و تنها شرکتی است که دامنه فعالیتش شامل کلیه پروژه های عمرانی می شود.
وی ضمن اشاره به فعالیت ادارات کل این شرکت در تمامی استانها گفت:آزمایشگاه خاک استان کردستان با داشتن ۵ شعبه در سطح استان ضمن نظارت بر کارها و پروژه هایراه و شهر سازی در امر کنترل کیفی پروزه سد ژاوه نیز نظارت دارد.
دکتر کامران رحیم اف در بازدید خود از مراحل ساخت سد ژاوه خبر از آبگیری این سددر اردیبهشت ماه سال آینده خبرداد و افزود: با آبگیری سد ژاوه افزایش شش برابری سطح زیر کشت استان را در بر خواهد داشت.
وی از سد ژاوه به عنوان دومین سد بزرگ کشور در زمینه استفاده از فناوری بتن غلطکی (RCC) یاد کرد و گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مستقر در سد ژاوه از مرداد ماه سال ۹۰ در پروژه این سد منحصر به فرد فعالیت خود را آغاز کرده است. دکتر رحیم اف از کیفیت بسیار مناسب و وضعیت فعالیت آزمایشگاه سد ژاوه ابراز رضایت کرد و اظهارداشت: تجربیات کشور در رابطه با احداث سد‌های وزنی در حال تکمیل شدن است.
مدیر عامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد:با توجه به مصوبه هئیت وزیران مبنی بر حاکمیتی بودن شرکت ،
ارتقای جایگاه حاکمیتی یکی دیگر از وظایف این شرکت است و به عنوان امین دولت در امر هزینه کرد پروژه‌های عمرانی و شهرسازی با دقت و حساسیت خاص عمل می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل در امر کنترل کیفیت همچون آسفالت، سیمان، مصالح مصرفی و غیره این شرکت از طریق دولت وارد عمل می‌شود و تا زمان رفع مشکل کار را متوقف می‌کند.
رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه در جلسه ای که با مهندس نوسودی معاون عمرانی استانداری کردستان داشت اظهار امیدواری کرد: که با همکاری استاندار و معاون عمرانی استاندار کردستان بحث حاکمیت امسال در استان کردستان نیز گسترش یابد، خاطرنشان کرد: با گسترش این مهم کار نظارت ، ارزیابی و رتبه بندی بر شرکت‌های آزمایشگاه خصوصی با اختیارات قانونی توسط این شرکت انجام می شود و به تبع آن کیفیت پروژه‌های عمرانی استان ارتقا ودر نهایت زمینه پیشرفت پروژه‌های عمرانی فراهم می‌شود.
دکتر رحیم اف در این سفر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر سابق و جدید آزمایشگاه استان کردستان از آزمایشگاه استان کردستان و شعبه سنندج بازدید کرد و با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان در زمینه سیاستهای کلان کنترل کیفی در کشور و اهداف شرکت پاسخ دادند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۷۱۷۳۹۱۱۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.