پروژه های مسکن مهر پرند افزایش قیمت نداشته اند

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

پیمانکاران مسکن مهر در پرند متعهد به انجام پروژه ها می باشند و تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته اند.

سعید صابونی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون هیچ دستوری مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر به ما ابلاغ نشده است افزود: پیمانکاران مسکن مهر از افزایش قیمت مصالح ساختمانی گله مند می باشند ولی هیچ کدام از آنها افزایش قیمتی در پروژه های خود نداشته اند.

وی در خصوص افزایش قیمت در برخی از پرونده های متقاضیان مسکن مهر پرند گفت: این افزایش قیمت تنها مربوط به آماده سازی محوطه های پروژه های مسکن مهر بوده که از متقاضیان دریافت شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه اظهار داشت: پیمانکاران از تغییر ناگهانی مصالح ساختمانی نگران می باشند چرا که آنها را با مشکلاتی در ساخت و ساز مواجه نموده است.

صابونی در ادامه تصریح نمود: استفاده از پکیج در قراردادهای پیمانکاران تاکید شده اما در چند ماه قبل قیمت پکیج از ۱ میلیون تومان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

صابونی در ادامه افزود: هرگونه افزایش قیمت مسکن مهر در پرند بدون ابلاغ مصوبه غیرقانونی است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه گفت: در صورت ملاحظه و افزایش قیمت مسکن مهر از سوی پیمانکاران جریمه برای‌ آنان در نظر گرفته می شود.

وی در ادامه خاطرنشان نمود: همهی واحدهای مسکن مهر باید با سرامیک تحویل متقاضیان داده شود، این در حالی است که قیمت آنها نیز از ۳ هزار و ۹۰۰ تومان به ۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

* تحویل ۸ هزار واحد مسکن مهر در آینده نزدیک

صابونی با اشاره به اینکه ۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند با همهی امکانات آماده تحویل به متقاضیان است گفت: همهی انشعابات از جمله آب، برق و گاز آماده و در اولین فرصت این واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی در ادامه تصریح نمود: ۲۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند توسط دستگاه های خدمات رسان به آب، برق و گاز در حال تجهیز می باشند.

صابونی در ادامه اظهار داشت: ۲۳ هزار واحد از ۴ هزار واحد مسکن مهر نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد و انشعابات آنها به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه تصریح نمود: پس از اتمام مراحل نازک کاری و تجهیز امکانات زیرساختی و روساختی مرحله محوطه سازی پروژه ها آغاز می شود.

وی در پایان خاطرنشان نمود: همهی امکانات و تجهیزات ۴۰ هزار واحد مسکن مهر طی چند ماه‌ آینده آماده و به متقاضیان تحویل داده می شود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.