پروین:بچه‌ها با همدلی و درایت دایی به کورس قهرمانی برگشتند/هواداران نشان دادند که پشت پرسپولیس هستند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: این برد و بازگشت به کورس قهرمانی را با درایت علی دایی، تلاش و همدلی بازیکنان و حمایت هواداران به دست آوردیم. این تعداد حضور تماشاگر در روزهایی که تماشاگر کم است، نشان می‌دهد که هواداران هیچگاه پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند.

علی پروین افزود: پیروزی در بازی با صبا را به کادر فنی، اعضای تیم و همه هواداران تبریک می‌گویم. یک برد خوب با یک بازی خوب که پرسپولیس را به کورس قهرمانی برگرداند. بچه‌ها واقعا بازی زیبایی انجام دادند و با تلاش خود و درایت کادر فنی، هواداران را خوشحال و امیدوار کردند. من ایمان دارم در صورتی که ما در سه بازی آینده بتوانیم به برتری برسیم، در کنار کسب سهمیه آسیایی، رسیدن به قهرمانی لیگ دور از دسترس نخواهد بود.

وی با اشاره به پنالتی اعلام شده برای صبا، ادامه داد: من اعتقاد دارم آن پنالتی، اصلا پنالتی نبود. کارشناسان هم این مساله را تائید کردند. جدای از این مساله، تیم ما منسجم و متحد بازی کرد. باید بابت آن به آقای دایی و کلیه بچه‌ها تبریک و خسته نباشید گفت.

مدیر عامل سرخپوشان دربارهٔ مصاف رقبای پرسپولیس با یکدیگر در هفته‌های بعد و تاثیر آن روی جدول خاطرنشان کرد: ما نباید به این مسائل توجه کنیم. تمام تمرکز ما باید روی سه بازی باقیمانده باشد تا آنها را با همدلی و اتحاد پشت سر بگذاریم. ما روی بازی دیگران کنترلی نداریم ولی باید سه بازی خودمان را ببریم و در آن صورت به هدف نزدیک می‌شویم. ما باید به این فکر کنیم که خودمان سه بازی سخت داریم. این تصور که چون با تیم‌های پائین جدول بازی می‌کنیم، کار ما آسان‌تر است، درست نیست و باید این فکر را از ذهن خودمان دور کنیم و با تمام توان از تیم پشتیبانی کنیم، چون بازی‌ها سخت و سنگین است.

علی پروین با اشاره به حضور پر تعداد تماشاگران در بازی‌های پرسپولیس افزود: در شرایطی که بازی‌های لیگ بسیار کم تماشاگر شده است، نزدیک به ۳۰ هزار نفر برای حمایت از تیم آمدند. این نشان می‌دهد که هواداران پشت تیم هستند و پرسپولیس را تنها نمی‌گذارند. باید بابت این مساله از آنها تشکر و قدردانی کنیم که تا دقیقه ۹۰ حمایت خود را دریغ نمی‌کنند و به امید خدا در سه بازی بعدی هم اینطور خواهد بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.