پروین:‌ این دربی‌ هم مساوی می‌شود/استادیوم نمی‌روم در خانه بازی را می‌بینم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۷/آبان/ – ۱۰:۲۸ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد دیدار سرخابی‌های پایتخت به تساوی خواهد کشید.

علی پروین در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم پرسپولیس در این بازی بتواند دل هوادارانش را با کسب پیروزی مقابل استقلال شاد کند اما من معتقدم این بازی نیز مساوی خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ پرسپولیس با توجه به حاشیه‌هایی که تا کنون داشته آرامش لازم را ندارد و این موضوع می‌تواند نقطه ضعف بزرگی برای بازیکنان این تیم باشد هر چند استقلال نیز به اندازه خودش مشکل دارد.

وی افزود: سالهای گذشته دیدار دو تیم بسیار سرد و خسته کننده دنبال شد اما امیدوارم در این دیدار سرخابی‌ها احتیاط را کنار بگذارند و بهترین بازی خود را ارائه کنند.

پروین به آنا گفت:‌ مردم از تساوی‌های متوالی خسته شدند و می‌خواهند تا یکی از دو تیم پیروز میدان باشد بنابراین با وجود آنکه معتقدم این بازی مساوی خواهد شد اما امیدوارم پرسپولیس پیروز میدان شود.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس در این بازی باید همه مشکلات قبلی را فراموش کنند و تنها به حریف مقابل فکر کنند زیرا تنها در این صورت است که می‌توانند مقابل استقلال به برتری دست یابند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدن این دیدار به ورزشگاه آزادی خواهد رفت؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام اما لزومی هم ندارد این بازی را در ورزشگاه نظاره کنم و احتمالا در خانه بازی را خواهم دید.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.