پروین: امیر و ۹ ملی‌پوشش خطرناک می باشند /حیف شد که این بچه سه کارته شد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: با بازی‌ای که مقابل فولاد انجام دادیم دلم برای پیروزی در دربی روشن است.علی پروین در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم بچه‌ها در ۱۰ دقیقه اول بسیار خوب فولاد را اسیر کارهای خود مخصوصا در ضدحملات و حرکت‌های تاکتیکی به قلب خط دفاع کردند.
وی افزود: فولاد تیم کوچکی نبود. آنها فوتبال را مخصوصا روی زمین بسیار خوب بازی می‌کنند اما پرسپولیس نیز زیر و رو شده بود. با توجه به وقتی که به دایی داده شده به نظرم حالا این تیم هم فوتبال را زیبا بازی می‌کند و هم پیروزی‌های زیبایی را که بسیار شیرین هم هست به دست می‌آورد.
پروین ادامه داد: ولی واقعا حیف شد این بچه‌ عالیشاه سه کارته شد. به نظرم او کمی بچگی کرد. البته در صحنه دوم فکر کنم حریف به عالیشاه خورد اما ما باید همیشه به تصمیم داوران احترام بگذاریم. او اگر زودتر تصمیم می‌گرفت دروازه حریف را باز می‌کرد. چون در محوطه ۱۸ قدم باید تکلیف توپ را سریعتر یکسره کنیم.
وی دربارهٔ دربی پیش رو نیز گفت: با بازی فولاد که جا دارد از همین جا به بازیکنان و کادر فنی تبریک ویژه‌ای بگویم دلم به آینده روشن است. هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد قطعا برنده دربی است. البته همیشه وقتی یک گل توسط یک تیم زده شده بازی قشنگ‌تر شده است اما من امیدوارم که پرسپولیس برنده باشد چون دلم روشن است و جوانان دایی نشان دادند تازه جمع شده‌اند.
این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته بچه‌ها در بازی‌های قبلی هم بد نبودند اما بالاخره هر تیمی چند هفته نیاز به هماهنگی دارد ولی بچه‌ها باید بدانند امیر و ۹ ملی‌پوشش خطرناک می باشند و هرگز نباید استقلال را دست کم بگیرند. با یک بازی جدی و بهتر نسبت به فولاد جوانان پرسپولیس می‌توانند کاری انجام دهند که در زندگی فوتبالی‌شان ثبت می‌شود. انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.