پروین مدیر عامل یک هفته ای پرسپولیس/ وزارت ورزش موافق تاجگذاری سلطان است؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – علی پروین تنها به عنوان گزینه پیشنهادی از سوی باشگاه به وزارت ورزش معرفی شده است.

به گزارش ممتاز؛ سرانجام محمد رویانیان رفتنی شد.استعفایی متفاوت با تمام ۱۷ – ۱۶ استعفایی که در طول دو سه سال اخیر داده بود.او این بار نه در مصاحبه هایش،بلکه در با انتشار بیانیه ای گفت:«می روم تا به پرسپولیس آسیب نزنند.» سردار باز هم روی خیلی از چیزها سرپوش گذاشت.باز هم نگفت منظور از خیلی ها در پرسپولیس چه کسانی هستند؟ نگفت چه کسانی دوست نداشتند او در پرسپولیس مدیر عامل باشد و به کارش ادامه دهد.سردار فقط طوری حرف زد تا گوشی را دست هواداران بدهد که مخالفت ها،کج سلیقگی ها و اختلاف های شخصی با او اجازه نداد تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.
رویانیان بیانیه داد،بیانیه ای که در آن متن استعفایش را هم نوشته بود تا این بار اعضای هیئت مدیره با آن موافقت کنند و تنها چند دقیقه پس از قبول آن فردی را بگذارند سرپرست که سالهاست منتظر نشسته تا در راس باشگاهی قرار بگیرد که خودش را به نوعی مالکش می داند؛علی پروین.تنها سمتی که در پرسپولیس تجربه نکرده بود همین مدیرعاملی است که آن را هم به طور موقت وارد کارنامه ورزشی اش کرد! پرسپولیس پیشکسوتان زیادی دارد اما دربین همه آنها پروین طور دیگری به تاریخ این باشگاه سنجاق شده است.حالا هم که سرپرست موقت شده اهداف و برنامه های باشگاه را به زمان دیگری موکول می کند.زمانی که شاید وزارت ورزش هم گزینه پیشنهادی اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای مدیرعاملی را تایید کند.«فعلا که موقت هستیم و نمی توانیم دربارهٔ مسائل اظهار نظر کنیم.ما رویانیان را هم در پرسپولیس نگه می داریم تا در کنار او کارهای اقتصادی باشگاه را پیش ببریم.درباره اهداف و برنامه های باشگاه هم بعدا حرف می زنیم.»

نکته ای که در انتخاب پروین به عنوان سرپرست موقت وجود دارد این است که او فعلا از سوی اعضای هیات مدیره به وزارت خانه پیشنهاد شده است و هنوز مسئولان وزارت ورزش هیچ واکنشی را به این اقدام نشان نداده اند. آیا آنها هم موافق این هستند که سلطان در پرسپولیس تاجگذاری کند؟ البته در لابلای مصاحبه هایی که امروز اکبری و نامی( اعضای هیئت مدیره پرسپولیس) انجام دادند یک چیز بد جور توی چشم می زد. نکته ای دو پهلو که باعث می شود نتوان به ضرس قاطع از پروین به عنوان مدیر عامل جدید سرخ ها نام برد:«مدیر عامل پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود.»این یعنی که آیا پروین فقط یک هفته مدیر عامل پرسپولیس خواهد بود؟آیا او گزینه وزارت ورزش است و می تواند جای رویانیان را پر کند؟برخی ها می گویند خیر.اینکه هیات مدیره سرخ ها چرا این تصمیم را گرفته است و وزارت خانه هم چه واکنشی نشان خواهد داد را باید در روزهای آینده جستجو کرد.روزهایی پر از التهاب که ممکن است آبستن هزار و یک اتفاق برای پرسپولیسی ها باشد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.