پروین: ٢٠ میلیارد برانکو که پولی نیست/ پرسپولیس ٣٠٠ میلیارد هزینه دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که جلسات پرسپولیسی‌ها با نمایندگان مجلس مفید بوده باشد.

علی پروین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس گفت: در این جلسه من گفتم که ما همه پیشکسوتان پرسپولیس نیستیم. اگر قرار است پیشکسوتان را دعوت کنید آقای کلانی، آقای جاسمیان، آقای معینی، آقای محمد دادگان، آقای ضیا عرب شاهی، آقای حسین عبدی و خیلی‌های دیگر پیشکسوتان پرسپولیس هستند. من و محمود خردبین و همین طور حمید استیلی و حسین خلیلی و سپهر حیدری همه پیشکسوتان پرسپولیس نیستیم. کسانی که نام بردم ۱۰ تا ۱۲ سال برای این تیم زحمت کشیدند. من در ابتدای جلسه این گله را مطرح کردم و گفتم اگر باشگاه را قرار است خصوصی سازی کنید چطور برای فروشش هزار میلیارد تومان قیمت گذاشته‌اید؟ چه کسی این پول را در اختیار دارد که باشگاه را بخرد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهند باشگاه را در بورس عرضه کنند که پولش به جیب دولت می‌رود و بعد مشخص نمی‌شود که هیات مدیره و مدیرعامل را چه کسی انتخاب خواهد کرد. این موضوع هم که شدنی نیست. به همین خاطر در جلسه گفتم بهتر است فکری به حال این دو تیم بشود. اگر بخواهند همین گونه ادامه بدهند هر سال باید این دو باشگاه کاسه چه کنم چه کنم در دست بگیرند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این که در جلسه عنوان شده که از پیشکسوتان بیش‌تر استفاده شود، گفت: واقعا چه کسی قدر پیشکسوت را می‌داند؟ من در جلسه فراموش کردم که بگویم که اصلا چه کسی به حرف پیشکسوتان گوش می‌دهد. من امیدوارم برگزاری این جلسات ادامه داشته باشد و در نهایت هم خروجی خوبی برای استقلال و پرسپولیس داشته باشد. البته آقای مالکی ناراحت شدند که خیلی از پیشکسوتان در جلسه حضور نداشتند و قرار بر این شد که در آینده نزدیک جلسه دیگری با حضور این پیشکسوتان برگزار شود. من همان جا به آن‌ها گفتم که این تیم برای حسین کلانی و حمید جاسمیان است و بعد از آن‌ها به ما رسیده است. اصل مطلب پیشکسوتان قدیمی هستند.

پروین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مردم چه گناهی کرده‌اند که استرس پول برانکو را داشته باشند. اصلا برای من سوال است ۲۰ میلیارد تومان برای برانکو پولی است؟ پرسپولیس به فینال آسیا رسیده و الان دوباره باید در به در دنبال پول باشد؟ پول برانکو که جور شد اما سوال این است که پول حقوق بازیکنان را از کجا می‌خواهند بیاورند. من در جلسه هم گفتم مدیران این باشگاه نقشی ندارند وقتی پول نباشد هر کسی در باشگاه باشد مشکل خواهد داشت. امسال پرسپولیس ۱۵۰ میلیارد هزینه کرده و سال بعد ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه‌اش خواهد بود. برای این هزینه‌ها باید بودجه‌ای تعیین بشود.

او در پایان درباره حواشی ایجاد شده میان علی کریمی و افشین پیروانی هم گفت: علی کریمی و پیروانی با هم دوست هستند و باید حرمت یکدیگر را نگهدارند. نه پیروانی، نه کریمی و نه میناوند نباید صحبت کنند و به حاشیه‌ها دامن بزنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.