پرینتر هوشمند و قابل حمل ال جی

۳ م دیماه ، آی تی ایران – شرکت ال جی از پرینتر هوشمند و قابل حمل خود (مدل PD221) که جهت چاپ عکس های کوچک است را رونمایی کرد. این چاپگر کوچک که یک همراه ایده آل برای تلفن های هوشمند بوده و بصورت بی سیم قادر به چاپ عکسهایی با کیفیت عالی می باشد. اپلیکیشن Pocket Photo گوشی های هوشمند اندروید به کاربران خود این امکان را می دهد که عکس های مورد نظر خود را به سادگی ویرایش و سپس در شبکه های اجتماعی مانند
Face Book قرار دهند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش: عکس های چاپ شده بر خلاف عکس های دیجیتالی دارای شفافیت و جذابیت بیشتری می باشند. به هر حال شما نمی توانید عکس های دیجیتالی را بر روی دیوار محل کارتان نصب یا به آلبوم عکس خانوادگی خود اضافه کنید. مگر اینکه این عکس به صورت فیزیکی وجود داشته باشد. پرینتر هوشمند و سیار ال جی چاپ عکس های موجود در تلفن های هوشمند را به سادگی و بدون هیچ مشکلی امکان پذیرمی سازد.

این پرینتر شیک با ابعاد ۲۴*۱۲۰*۷۲ میلیمتر و وزن ۲۴۵ گرم کوچکترین چاپگر هوشمند موجود در بازار می باشد. این محصول که به اندازه کف دست است به سادگی در یک کیف دستی جای می گیرد. این چاپگر قادر به چاپ عکسهایی تا سایز ۷٫۶*۵٫۱ سانتیمتر(۲*۳ اینچ) می باشد.

اپلیکیشن Pocket Photo مخصوص تلفن های هوشمند است که قابل دانلود از سایت Google Play می باشد، با ارائه ابزارهای ویرایشی همچون Cropping، کار ویرایش عکس ها را قبل از چاپ بسیار ساده می کند.

با استفاده از قابلیت چاپ کد های QR بر روی عکس،‌این پرینتر ابزاری ابتکاری برای برقراری ارتباط بین عکس های چاپ شده و فضای Online می باشد. کدهای QR از طریق برنامه هایی که قادر به اسکن بارکد ها می باشند، ‌قابل خواندن بوده و می توانند دوستان و اشخاص خانواده را در شبکه های اجتماعی به هم ارتباط دهند.

این محصول دارای فناوری NFC ,Bluetooth و همچنین فناوری چاپ بدون جوهر (Innless printing) از شرکت ZINK است که نیازی به کارتریچ گران قیمت ندارد و با استفاده از حرارت عکسهای روی کاغذ مخصوص ZINK را چاپ می کند. همچنین این جوهر سبب ماندگاری طولانی تر عکس های شما می گردد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.