پر نمودن اوقات فراغت با سرقت خودرو، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر بازنشر گردیده است

پر نمودن اوقات فراغت با سرقت خودرو

عصر خودرو : دو پسر نوجوان که تنها iبه منظور پر نمودن اوقات فراغت و تفریح اقدام iبه ربودن ۲۶ دستگاه خودرو نموده بودند از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از جام جم سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت خودروی پراید iبه کلانتری های شهرستان کرج، رسیدگی iبه موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی پرونده سرقتها دریافتند‏، خودروهای ربوده شده پس از مدتی بدون اینکه هیچ تغییری در آنها ایجاد شود و یا تجهیزات آن iبه سرقت رود در سطح شهر رها می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهارداشت: تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این سرقت ها ادامه داشت تا اینکه ماموران در جریان گزارش تفسیری چند فقره سرقت خودرو مشابه سرقت های پیش در سطح شهر قرار گرفتند.
سرهنگ خیرخواهان افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در چهارم مهر ماه سال جاری ماموران کلانتری ۴۴ «ولد آباد» در حین گشتزنی بودند که فردی با مراجعه iبه خودروی پلیس عنوان نمود که دو پسر نوجوان یا یکدستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ قصد سرقت پراید وی را داشتند اما با فعال شدن دزدگیر خودرو، سارقان اقدام iبه فرار نمودند.
وی اضافه نمود: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار در سطح منطقه خودرو مورد نظر را در خیابان فردوسی ولدآباد ملاحظه و دستور توقف آن را صادر نمودند.
سرنشینان خودرو که دو پسر نوجوان بودند پس از توقف خودرو دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر iبه کلانتری منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهارداشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران iبه جرم خود مبنی بر سرقت خودروها اعتراف نموده و با بیان اینکه این سرقت ها را فقط iبه منظور تفریح و پر نمودن اوقات فراغت انجام می داده اند گفتند که با استفاده از یک عدد میله کوچک در خودروها را باز نموده و خودرو را iبه سرقت می برده اند که تاکنون با همین شیوه اقدام iبه ۲۶ فقره سرقت نموده اند.
گفتنی است؛ متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دوشنبه ۱ آبان   ۷:۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.