پزشکیان: هنوز تصمیم به حضور نگرفته‌ام

۲۵فروردین۱۳،

مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از فعالان مطبوعاتی و سیاسی که از وی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی دعوت کرده‌اند، ابراز عقیده کرد: متاسفانه در داخل کشور اختلافاتی وجود دارد و باز هم متاسفانه هیچ عقل جمعی برای حل این اختلافات وجود ندارد، وضعیت اقتصادی را هم خودتان شاهد میباشید.

وی افزود: مگر می‌شود برای همیشه نفت فروخت و با پول آن مردم را راضی نگه داشت؟ اگر بخواهیم این‌گونه ادامه دهیم و منابع را این‌گونه بین مردم توزیع کنیم، مثل این است که بخواهید یک بچه را آرام نگه دارید و برای این کار به دست او یک آبنات بدهید تا گول بخورد و ساکت شود.

پزشکیان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که چرا برای حضور در انتخابات تا امروز تصمیم نگرفته‌اید؟ گفت: بارها گفته‌ام؛ مشغول بررسی شرایط هستم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، به نظر من در یک رقابت باید کسی حضور داشته باشد که توانمندی خود را ثابت کرده باشد تا بتواند از پس مشکلات برآید. این‌طور نیست که من بگویم توانایی من از اشخاص موجود بیشتر است بلکه باید ادعاها ثابت شده باشد. این‌قدر شعار داده شده است که امروز هیچ کس بدون ارایه‌ سند نمی‌تواند بگوید تواناتر از بقیه است. در نهایت تصمیم به نظر مردم برمی‌گردد.

از پزشکیان پرسیده شد که «شما اصلاح طلب میباشید یا اصولگرا؟» وی پاسخ داد: من هم اصلاح‌طلب هستم و هم اصولگرا؛ البته بیش از اصولگرایان فعلی اصولگرا هستم، اصلاح‌طلب هم یعنی این‌که اصلاح کنی، اصلاحات یعنی به جای دعوا با فردی که با او اختلاف عقیده داری، او را اصلاح کنی، اصلاح یعنی اگر بیمار به پنی‌سیلین احتیاج دارد باید به تدریج تزریق شود تا شوک به همراه نداشته باشد. باید در جامعه ایران به نحوی عمل کرد که کسی یا کسانی اگر با سلیقه و عقیده ما مخالف می باشند این تصور را داشته باشیم که بیماری است که به پنی‌سیلین حساسیت دارد و تزریق یکباره پنی‌سیلین به این بیمار ممکن است جانش را بگیرد؛ لذا پزشک با توجه به نیاز بیمار به این دارو، به تدریج یعنی آن را رقیق کرده و وارد بدن بیمار می‌کند تا شوکی به او وارد نشود.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.