پزشک معالج حجازی: سیگار ناصر را از ما گرفت ، بگویید بقیه عبرت بگیرند/عادل کمپین ضد دود راه می اندازد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پزشک معالج ناصر حجازی از همه فوتبالیست های کشورمان خواست تا کاری نکنند که فوتبال ایران داغ بزرگ دیگری مثل رفتن زودهنگام ناصر حجازی را تجربه کند.

به گزارش ممتاز ؛ برنامه ۹۰ در ادامه پیگیری ماجرای «قلیان گیت» از محمدرضا مسجدی ، فوق تخصص ریه و پزشک عضو تیم معالج ناصر حجازی به عنوان متخصص دعوت کرده بود تا در این باره صحبت کنند. این پزشک سرشناس کشورمان در بخشی از حرف هایش دربارهٔ مضرات دخانیات گفت:« راستش بگذارید راجع به ناصر حجازی عزیز بگویم. از دست دادن تلخ و زود هنگام او ضربه روحی بزرگی برای همه جامعه بود. من هر روز می دیدم که چه جمعیتی جلوی بیمارستان دست به دعا دارند و اشک می ریزند. من همان جا به جمع مردم می رفتم و می گفتم اگر این سرنوشت را می بینید ، حتما سیگار نکشید. ما ناصر حجازی را بسیگار ، بسیار زود و بسیار دردناک از دست دادیم. دیگر نباید شاهد چنین اتفاقات دردناکی باشیم و کاش دیگر این مسائل را نبینیم.»

در ادامه این برنامه کیلیپی از بارسلونایی ها پخش شد که به کمک برای ترک اعتیاد به دخانیات پیش قدم شدند و فردوسی پور از مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست به کمک این برنامه بیایند تا کمپینی برای مبارزه با سیگار و قلیان به راه بیاندازند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.