پسرم بخواهد بازیگری را کنار می‌گذارم / از کار در شرکت تولید دارو تا حضور در سینما و تلویزیون

به گزارش خبر آنلاین، برنامه تلویزیونی گپ به کارگردانی رامبد جوان پنجشنبه یک تیر میزبان امیر حسین رستمی بازیگر سینما، تئا‌تر و ‌تلویزیون بود.

در ابتدای این برنامه رامبد جوان و اشکان خطیبی مهمان امیرحسین رستمی بودند تا چند ساعت از زندگی روزانه این بازیگر را از نزدیک ببینند و با او همراه باشند.

رستمی با اشاره به اینکه با پخش سریال «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم بین مردم شناخته شد گفت: «من با این سریال در بین مردم شناخته شدم و این سریال جزو بهترین کارهایی است که در آن حضور داشته‌ام.»

او در ادامه افزود: «من تا قبل از فعالیت بازیگری در یک کارخانه تولید داروهای دامی مدیر تولید بودم. یک سال مدیر کنترل کیفی کارخانه بودم و از سال ۷۲ با شرکت در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان و امین تارخ حرفه بازیگری را جدی‌تر دنبال کردم.»

بازیگر سریال «نون و ریحون» در ادامه افزود: «در حال حاضر یکسال است که شغل دیگری به جز بازیگری ندارم، اما تا قبل از آن لوازم آرایش وارد می‌کردم.»

رستمی در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با مسعود کیمیایی چطور است، گفت: «از استاد کیمیایی زیاد یاد گرفتم. زمانی که مسعود کیمیایی در حال ساخت فیلم «رئیس» بود، کمی پروسه ساخت این فیلم طولانی شد. در‌‌ همان زمان در جلسه‌ای به استاد پیشنهاد تاسیس یک مدرسه را دادم، البته تا قبل از بیان این مسئله توسط من دیگران هم این پیشنهاد را مطرح کرده بودند، اما با بیان این موضوع از طرف من بحث کمی جدی‌تر دنبال شد و من یک سال مدیر آموزش آموزشگاه استاد کیمیایی بودم.»

او در ادامه از بزرگترین ترس زندگی‌اش صحبت کرد و گفت: «بزرگترین ترس زندگی‌ام این است که یک روز مردم دوستم نداشته باشند.»

رستمی در ادامه افزود: «حس می‌کنم از زمانی که فعالیت بازیگری من زیاد شده، خانواده‌ام بیشتر اذیت می‌شوند؛ چرا که نمی‌توانیم خیلی در مجامع عمومی راحت باشیم و محدودیت‌هایی اینچنینی وجود دارد.»

او در آخر گفت: «برای من خانواده بسیار مهم‌تر از کارم است و اگر یک روز پسرم از من بخواهد که بازیگری را کنار بگذارم حتما به حرف‌اش گوش خواهم داد.»

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.