پسر اولیویرا مربی تراکتورسازی شد / تونی: او را آورده‌ام چون حرفه‌ای است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

پیش از آغاز تمرین امروز تراکتورسازان، سرمربی جدید این تیم توسط مدیرعامل باشگاه به اعضای تیم معرفی شد.
“جمشید نظمی” مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در مراسم معارفه‌ی سرمربی جدید این باشگاه اظهار کرد: پاداش خوبی برای بازیکنان در نظر گرفتیم.
وی افزود: به جهت اینکه مردم از اولیویرا خاطرات خوبی دارند و علاقمند به حضور وی در تیم بودند ما او را به عنوان سرمربی تعیین کرده و به تیم آوردیم و امیدواریم که به کمک بازیکنان تیم بتوانند روزهای خوب گذشته را تجدید کنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تشکر از حمایت کادر فنی و غلامرضا باغ‌آبادی که چند هفته، وظیفه‌ی سرمربیگری تیم را برعهده داشت، گفت: بازی با تیم فولاد برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چون در صورت پیروزی، راهی فینال جام حذفی خواهیم شد؛ لذا برای تهییج روحی روانی تیم پاداشی مناسب در نظر گرفته ایم، هرچند که می دانم بازیکنان پر تلاش و با غیرت تیم برای پاداش بازی نمی کنند.
وی خاطرنشان کرد: از امروز تیم در اختیار اولیویرا است و امیدوارم که بازیکنان و کادر فنی با کمک هم بتوانند تیم را به جایگاه خوبی برسانند.
“تونی اولیویرا” سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی نیز اظهار کرد: با یک بشکن نمی‌توان کار را آغاز کرد.
او تشکر از مدیر عامل باشگاه اظهار کرد: من به چند دلیل به تبریز برگشتم، اول بخاطر خودم که اینجا را دوست دارم؛ دوم به خاطر مردم که مرا دوست دارند و از آنها احترام زیاد دیده‌ام و خاطرات خوشی از تبریز دارم؛ دلیل سوم به خاطر بازیکنان تیم و چهارم به خاطر کسب پیروزی.
وی افزود: به کارم علاقه دارم و برایم مهم نیست در کدام کشور و با چه کسانی باشم؛ من هدف دارم و به همه احترام می‌گذارم و دوست دارم مثل پدر تیم باشم؛ در پشت هر بازیکن بزرگی یک مردانگی است و هرکس قبل از اینکه یک فوتبالیست باشد، باید انسان خوبی باشد.
اولیویرا خاطرنشان کرد: من آقایان ویتور و پائولو را با خودم نیاورده ام، چون آنها در تیم های دیگری کار می کنند و فقط پسرم را آورده ام، آن هم نه به خاطر اینکه پسرم است، بلکه به خاطر اینکه در کارش حرفه ای است.
وی افزود: من تجربه ام را آورده ام تا به تیم کمک کنم؛ بازیکنان تراکتورسازی همگی حرفه ای هستند و باید هر روز بهتر شوند و روحیه‌ی قوی و خوبی داشته باشیم؛ باید برای کسب نتیجه تلاش کنیم و برای پیروز شدن باید این مسئله را بخواهیم؛ من در تیم روی کسانی حساب می کنم که مسئولیت پذیر باشند و روش من را قبول کنند؛ مربی گری به غیر از این نیست و بقیه ی کار در دست شماست و این شما هستید که در داخل میدان هستید.
اولیویرا در ادامه تأکید کرد: برای ساختن تیم نیاز به زمان داریم و نمی شود با یک بشکن زدن کار را شروع کرد؛ وظیفه‌ی بازیکنان خطیر است و باید کمک کنند؛ وظیفه ما ساماندهی، فوتبال خوب، نظم و انضباط در کار است. ما باید بین خودمان حتی در برخورد با بازیکنان سایر تیم‌ها و داوران حرفه ای باشیم، داشتن اعتماد به نفس خیلی مهم است، اگر اعتماد به نفس داشته باشیم به هر نتیجه ای خواهیم رسید؛ همچنین بازیکنان باید با هم رفیق باشند، به هم کمک کنند و روحیه گروهی داشته باشند.
اولیویرا افزود: توصیه می‌کنم در زندگی شخصی نیز نظم و انضباط داشته باشید و حرفه ای زندگی کنید، چون تاثیر آن در زمین بازی نمود پیدا می کند؛ لذا وقتی پیروز شوید، همه چیز را با خود می آورد و تیم مهم تر از همه چیز است، هر چند که تغییرات زیاد در این مدت کم ممکن نیست؛ اما باید زیاد کار کنیم، هدف ما مشخص است و بقیه ی مسائل بر عهده بازیکنان است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.