پس از اعلام نهایی والیبالیست ها برای لیگ جهانی/داوودی:این بار قرعه حذف به نام من افتاد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – اسلوبودان کواچ ۱۳ سربازش را برای بازی با ایتالیا و برزیل به صف کرد.

به گزارش ممتازنیوز؛سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، علیرضا مباشری، عادل غلامی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، سامان فائزی و میلاد عبادی پور ۱۳ مسافر  تریسته ایتالیا و بعد هم برزیل هستند. والیبالست هایی که کواچ بعداز تماشای تمرین و بازی انها در هشت مسابقه دوستانه  انتخاب کرد.اگرچه قرار بود ۱۲ بازیکن راهی ایتالیا و برزیل شوند اما فاصله کم بازیکنان از یک طرف و مصدومیت عادل غلامی همه برنامه ها را بهم ریخت .کادرفنی هم به خاطر چهار بازی سخت مقابل ایتالیا و برزیل ترجیح داد ۱۳ بازیکن داشته باشد.

حتی اسلوبودان کواچ هم به سختی کارش برای انتخاب بازیکنان اعتراف می کند:« در انتخاب بازیکنان اصلی کار سختی داشتم چرا که رقابت نزدیکی بین بازیکن وجود داشت و زمان زیادی هم نداشتیم. بعضی بازیکنان در مسابقات تدارکاتی تیم ملی یک روز خوب بودند و روز دیگر ضعیف. با اینکه تیم ملی باید چهار مسابقه در کشورهای ایتالیا و برزیل برگزار کند انتخاب ۱۲ بازیکن خیلی سخت بود.»با این حساب رحمان داوودی و مهدی مرندی دیروز از بقیه جداشدند و به تهران برگشتند. برگشتند تا طبق دستور کواچ بعداز استراحتی کوتاه با تیم ب تمرین کنند.اتفاقی که شاید برای رحمان داوودی در یافت کننده ملی پوشی که سال قبل  برگ برنده ولاسکو بود خیلی سخت بود.با این حال خودش می گوید:« انتخاب نشدنم برای بازی با ایتالیا و برزیل بدشانسی نبود. به هر حال مربی می تواند از بین ۱۵ بازیکن ،۱۲ نفر را انتخاب کند که این بار قرعه حذف به نام من افتاد.کواچ هم با من صحبت کرد تا در تهران با تیم ب  تمرین کنم و برای بازیهای بعدی آماده شوم.»

او آمادگی کم نسبت به قبل را دلیل برگشتش به تهران می داند:«من مصدوم نبودم.در تهران مصدومیت جزیی داشتم که برطرف شد. شاید نسبت به دوره قبل کمتر آماده بودم. سعی می کنم با برگشت به تهران دوباره شروع کنم.»دریافت کننده تیم ملی اما پیروزی تیم ملی را مهمتر از بودن یا نبودن در ترکیب می داند:«فرقی نمی کند من با تیم بروم یا بقیه.مهم این است که همه برای برد تیم ملی تلاش کنند. انشاءا… بچه ها با پیروزی برگردند.»اگر چه رحمان داوودی به روی خودش نمی آورد اما دوری از تیم ملی برایش راحت هم نیست:«خیلی سخت است. نه من که همه دوست دارند به تیم ملی کشورشان خدمت کنند. اما به هر حال سرمربی اختیار تام دارد برای انتخاب ارنج تیمش .اگر خدا بخواهد به بازیهای بعدی خودم را می رسانم.»تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۳ دیروز به مونیخ  رفت تا از انجا وارد شهر تریسته ایتالیا شود. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.