پس از تمدید قرار داد با پرسپولیس/ نوری: سال بعد هر دو جام را می خواهیم

محمد نوری گفت: با توجه به تیمی که باشگاه در حال بستن آن است، پیش بینی من برای فصل بعد این است که می توانیم هر دو جام را بگیریم. من علاوه بر این می خواهم به تیم ملی هم برگردم.

هافبک موثر پرسپولیس که در فصل گذشته دومین بازیکن موثر تیم بود، پس از آنکه امروز قراردادش با پرسپولیس را به ثبت رساند گفت: ادامه حضور من در پرسپولیس همان ۲۰ روز پیش قطعی شده بود. با توجه به شناختی که از آقای رویانیان داشتم و صحبتی که کردیم، شک نداشتم پرسپولیس امسال یک تیم قدرتمند می سازد.
وی افزود: باید از این بابت از مدیریت تشکر کنیم و امیدواریم کنار هم بتوانیم یک تیم قدرتمند بسازیم. با توجه به تیمی که باشگاه در حال بستن آن است، پیش بینی من برای فصل بعد این است که بتوانیم هر دو جام را بگیریم. من علاوه بر این می خواهم به تیم ملی برگردم.
نوری به استناد آمار که دومین بازیکن موثر تیم در فصل گذشته بود، در ادامه تصریح کرد: سال قبل هر چه تلاش کردم، تحت تاثیر نتایج تیم قرار گرفت و دیده نشد. سال بعد برای همه ما متفاوت خواهد بود، تا امروز ۲۴ گل برای پرسپولیس زده ام و دوست دارم این آمار را افزایش دهم. البته شخصا ترجیح می دهم، آمار خودم پائین بیاید اما پرسپولیس بازیهایش را ببرد.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.