پس از شش سال iبه صحنه تئاتر بازگشته‌ام

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مهراوه شریفی نیا عنوان نمود:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ مهراوه شریفی نیا با بیا اینکه پس از شش سال با نمایش «ترن» iبه صحنه تئاتر بازگشته است، بیان نمود: حضور در این نمایش انرژی فوق العاده ای iبه من داد.

مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تئاترسینما پرس در مورد نمایش «ترن» در مورد سبب حضور خود در نمایش «ترن» عنوان نمود: من نمایش «خنکای ختم خاطره» یکی از کارهای نیما دهقان را در پیش دیده بودم و از نوع نگاه نیما iبه مقوله جنگ، دفاع مقدس وشهید بسیار لذت بردم، نوع نگاه نیما دهقان و حمید آذرنگ iبه این مسائل iبه گونه ای است که انسان با آن ها احساس صمیمیت می نماید.

وی ادامه داد: iبه سبب اینکه با کارهای نیما دهقان احساس صمیمت داشتم پس از خواندن متن پیشنهاد وی را برای حضور در نمایش «ترن» پذیرفتم.

شریفی نیا تصریح نمود: من بعد از شش سال با این نمایش iبه صحنه تئاتر برگشتم و با بچه هایی همبازی شده ام که پر از انرژی و خلاقیت می باشند علاوه بر آن باید بگویم نیما دهقان نیز کارگردانی باهوش و زیرک است، کار با این گروه برای من بسیار خوشایند است.

وی افزود: تمرینات این نمایش با وجود چنین گروه خلاقی iبه خوبی پیش می رود و احساس می نمایم که حضور در کنار این آدم ها سبب رشد و پیشرفت می گردد، انتقاد و رابطه صمیمانه از ویژگی های گروه ما است.

وی در پاسخ iبه این پرسش که آیا تمایلی برای ادامه فعالیت خود در حوزه تئاتردارید، بیان نمود: من خود را محدود iبه هیچ مدیوم خاصی نمی کنم و iبه همان اندازه که حضور در عرصه سینما و تلویزیون جذاب است در تئاتر هم اگر چنین کارهایی با این نوع از نگاه و انرژی پیشنهاد شودعلاقه مند iبه ادامه کار در این حوزه هستم .

انتهای پیام/ ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۵۱


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.