پس از مدتها جدل و اختلاف ، سرانجام خانه سینما بازگشایی خواهد شد

ممتازنیوز:

93600b912d1f553995f63d7ab31742b6

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما ـ ۲۱ شهریور ـ به دست دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می شود.

در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: «در دیدارهای جداگانه ای که دکتر «حجت الله ایوبی» با طیف های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیت های صنفی سینمایی تأکید کرد.

سازمان سینمایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و نیز جامعه رسانه ای که طی دو سال اخیر پیگیر حل مشکل خانه سینما بودند به اطلاع می رساند رئیس سازمان سینمایی صبح روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ در محل تالار اجتماعات خانه سینما با برگزاری نشستی خبری پاسخگوی سئوالات نمایندگان رسانه های جمعی خواهد بود و درباره نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و نیز برگزاری انتخابات پیش رو سخن خواهد گفت.

گفتنی است هرگونه گمانه زنی و اظهار نظر غیر رسمی در خصوص موضوع بازگشایی خانه سینما نادرست بوده و اطلاعات صحیح و شفاف در این مورد، روز پنج شنبه ۲۱ شهریور و در جریان برگزاری نشست خبری یاد شده مطرح خواهد شد.»

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.