پشتیبانی پنجعلی از تصمیم رویانیان: من هم بودم، تیمم را خارج می‌کشیدم!

۰۶م اسفند ،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از تصمیم رویانیان برای کناره‌گیری از لیگ یا جام حذفی گفت: این چیزی که ما داریم، فوتبال نیست، بلکه جنگ قدرت است.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ اعتراض شدید رویانیان و باشگاه پرسپولیس به قضاوت داوران در هفته‌های قبل اظهار کرد: “شکی نیست که در چند هفته‌ قبل سر پرسپولیس را بریده‌اند. به جامعه داوران توهین نمی‌کنم ولی پرسپولیس امتیاز‌های بسیاری را به خاطر اشتباه‌های داوری از دست داده که با آن امتیازها الان می‌توانست جزو مدعیان باشد. از پیش از بازی با استقلال اشتباه‌های داوری ضد پرسپولیس آغاز شد؛ از پنالتی گرفته نشده تا آفساید و اخراج اشتباه سرمربی در روحیه پرسپولیس تاثیرگذار بودند. به نظر من باشگاه باید به نحوی اعتراض خود را نشان می‌داد و تهدید می‌کرد؛ چرا که این فوتبال آماتور است و همه چیز در آن آماتوری دنبال می‌شود؛ از جمله مدیریت.”

پنجعلی با انتقاد از دو اخراج گل‌محمدی در هفته‌های قبل گفت: “واقعا به چه سبب گل‌محمدی را اخراج کرده‌اند؟ ما شاهدیم که سایر مربیان لب خط گردن‌کلفتی و با عربده‌کشی به داور اعتراض می‌کنند اما کسی کاری با آنها ندارد. من هم اگر در این فوتبال بودم، تیمم را خارج می‌کشیدم. این چیزی که ما داریم، فوتبال نیست. فقط جنگ قدرت است.”

وی افزود: “پرسپولیس باید به این شرایط اعتراض می‌کرد. باید مرجعی باشد که این اتفاق‌ها را بررسی کند. شاید خدای نکرده همه این اتفاق‌ها عمدی باشد. بالاخره اشتباه‌های داوری اگر جزئی نباشند، نتیجه‌ بازی را رقم می‌زنند. همه از پرسپولیس این فصل انتظار قهرمانی داشتند. تیم هم اتفاقا در هفته‌های اخیر شاداب شده بود اما این مسایل مثل ترمزدستی‌هایی است که بر سر راه پرسپولیس وجود دارد و چند سه امتیاز به راحتی از دست رفته است. به هر حال رویانیان احساس مسئولیت کرده و به این اتفاق‌ها واکنش نشان داده است.”

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین دربارهٔ شرایط فنی این تیم در هفته‌های قبل به ایسنا گفت: “کاملا مشخص است که پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده است. در حال حاضر پرسپولیس از همه تیم‌ها بهتر بازی می‌کند. این را از روی تعصب نمی‌گویم. این نکته از زمان مالکیت توپ پرسپولیس مشخص است. آنها هم در دفاع و هم در حمله پرتعداد ظاهر می‌شوند. البته بدون شک بی‌نقص نیستند اما کم‌نقص‌ترین تیم لیگ می باشند. یحیی آن تیم درب و داغون نیم فصل اول را به خوبی جمع کرد و نشان داد، مربی خوب و آینده‌داری است و باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.