پشتیبانی کامل از سند تحول بنیادین در ورامین

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت:‌ سند تحول بنادین آموزش و پرورش عامل بهبود در کیفیت در نظام آموزشی ایجاد کرده و گسترش بسیاری در افق های نو و تازه ای پیش رو خود می گذارد.

مجتبی عرب عامری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از تصویب سند تحول بنیادین، تمامی مسئولان آموزش و پرورش در سطوح مختلف موظف شدند که براساس آن حرکت کنند بنابراین وظایف اداره آموزش و پرورش مدارس در نظام بنادین باید اساس جوی باشد.

مدیر عامل آموزش و پرورش تصریح کرد:‌ با انجام فعالیت گسترده تر با بکار گیری روش های تازه تر و ایجاد طرح های مناسب زمینه را برای قرار گرفتن در اوج قله های پیشرفت فراهم می کنیم.

وی در رابطه با عملکرد مدارس اداره آموزش و پرورش ورامین در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ خاطرنشان کرد:‌ آموزش و پرورش شهرستان ورامین در ستاد پروژه مهر و ستاد دهه فجر و جشنواره خیرین مدرسه ساز رتبه اول استانی را کسب کرده و در ضیافت افطاری ماه رمضان میزان رشد ۱۰۰درصدی داشته است.

*سند تحویل بنیادین ضامن موفقیت ۶-۲-۳ آموزش و پرورش
مجتبی عرب عامری افزود: اجرای طرح تحویل بنیادین در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس سبب تحول در ساختار آموزش شده و عامل موفقیت اجرای طرح ۶-۲-۳ خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین خواستار همراهی کامل نهادها اجرای طرح تحول نظام بنیادین آموزشی شد و تصریح کرد:‌ ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برگزاری کلاس های آموزشی و توزیع کتاب های جدید پایه دوم و ششم و پخش نرم افزارهای آموزشی بین مدارس … از جمله فعالیت های استوار که می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی در رابطه با عملکرد مدیران مدارس در سال جدید افزود: برای ساماندهی نظام بنیادین راهکارهایی از جمله برگزاری کارگاههای تبیین سند ملی تحویل بنیادین در مدرسه با شرکت تمامی کادر آموزشی و بکارگیری والدین برای همکاری و مشارکت در بهبود آموزشی و هم چنین هوشمند سازی کلاس های مدارس و استفاده از حضور کارشناسان مذهبی در مدرسه و پاسخ گویی صحه صدر به سئوالات دانش آموزی و تولید محتوای الکترونیکی توسعه مدیران و کادر آموزشی برای بهبود کیفیت آموزشی برای بهبود کیفیت آموزشی رابکار خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ راهکارهای  نظام بنیادین زمینه تحقق تعامل سازنده کارد آموزشی شناخت و توانمندی های دانش آموزان و هم چنین هماهنگی کامل مدیران کادر آموزشی با مدارس فضای صمیمی را برای دانش آموزان فراهم خواهد کرد. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.