پشت پرده فرار بازیگر مشهور از کشور+تصاویر

این بازیگر که با ظاهری متفاوت و بدون حجاب در این برنامه تلویزیونی حضور یافته بود برای خروج ناگهانی خود از ایران به بیان دلایلی پرداخت که به نظر می رسید بهانه ای بیش نباشد.
مینا لاکانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با بازی در سریالهایی چون “آخرین گناه”،”تاوان” و “ترانه مادری” و همچنین حضور در فیلم های سینمایی مانند “پرواز را به خاطر بسپار”،”جان سخت” و “بگو که رویا نیست”، خود را در دنیای سینما و تلویزیون ایران مطرح ساخت.
او حتی در سال ۱۳۷۳ به خاطر بازی در فیلم سینمایی”دیدار” برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.
به گزارش انعکاس این بازیگر۴۰ ساله سینما و تلویزیون اما شهریور سال گذشته بنا به دلایلی از کشور خارج شد.
البته در آن مقطع کسی به جز خانواده اش از خروج وی خبر نداشتند تا اینکه لاکانی با حضور در برنامه شباهنگ صدای آمریکا به دلایل خروج و در اصل فرارش از کشور پرداخت.

این بازیگر که با ظاهری متفاوت و بدون حجاب در این برنامه تلویزیونی حضور یافته بود برای خروج ناگهانی خود از ایران به بیان دلایلی پرداخت که به نظر می رسید بهانه ای بیش نباشد.
قسمتی از حرفهای مینا لاکانی در برنامه شباهنگ صدای آمریکا:”طی چند روزتماس های مشکوک تلفنی با تلفن منزل و موبایلم برقرار می شد که فرد تماس گیرنده ادعا می کرد از یک نهاد امنیتی است و از من می خواست تا در زمانی مشخص خودم را به آنها معرفی کنم. من هم از ترس زندان شدن و برخورد آنها ناچار به خروج از کشور شدم”!
درباره این بخش از حرفهای لاکانی شبهات زیادی وارد است. به هر حال باید گفت نهادهای امنیتی ایران از توانایی های بالایی برخوردار هستند و اصولا به چنین مسایلی ورود نمی کنند.
مگر مینا لاکانی چه کاری انجام داده بود که نهادهای امنیتی دنبال او باشند. نکته مهم تر این است که اگر نهادهای امنیتی واقعا دنبال او بودند به راحتی می توانستند با حضور در محل زندگی اش او را دستگیر کنند.

یک نکته نامشخص دیگر هم در حرفهای لاکانی وجود دارد. نمی دانیم چطور نیروهای امنیتی دنبالش بوده اند که او به راحتی توانسته از کشور خارج شود!
به نظر می رسد این بازیگر سینما دچار نوعی توهم شده که چنین حرفهایی را بیان می کند.
همان روزهای خروج مینا لاکانی از کشور سایت تابناک در مطلبی به نقل از باشگاه خبرنگاران از یک نوع بیماری روانی که لاکانی دچارش بوده خبر داد.
این سایت نوشت:” مینا لاکانی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا از ایران گریخت، به علت مشکلات روانی، سال ۸۶ در بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران بستری شده بود.

به گزارشممتازنیوز، گفته می شود وی دچار بیماری “مانیک” بوده و مدتها از این بیماری روانی رنج برده است.
”مانیک” یک بیماری روانی است که در آن فرد بیمار در مقاطعی دچار پرش افکار و سرخوشی غیرقابل کنترل می شود.
این بازیگر اخیرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعی شد که به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.
لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.”
به هرحال به نظر می رسد مینا لاکانی هم مانند برخی دیگر از چهره های مطرح مانند گلشیفته فراهانی ومحمد حسینی(مجری فراری) ،فریب خورده و بی جهت خودشان را هزینه همراهی بادشمنان ایران اسلامی کرده باشند.
کاش برخی ازهنرمندان مطرح کشورمان بیشتر از این ها قدر خود و موقعیت هایشان را بدانند.
حوادث دات نت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.